Vierailija

Olen treenannut syviä vatsalihaksia päivittäin kuukauden ja saanut ihan hyviä tuloksia. Nyt vaan tuntuu, että vatsalihakset vetää yläkropan asennon jotenkin kumaraan. Ehkä selkälihaksien vahvistaminen tasapainottaisi? Ideoita, mitä liikkeitä kannattaisi tehdä?

Kommentit (5)

Seisot jalat hieman erillään toisistaan,polvet hieman koukussa. Kallista ylävartaloa eteenpäin,ikään kuin olisit " pylly pitkällä" ;-)

Älä päästä selkää notkolle vaan pidä napa ja lantio tiukkana.

Vie kättä taakse sivulle kyynärpää edellä, 15 kertaa puolella.

Ylävartalo kiertyy, alavartalo pysyy paikallaan.

Tuntuu heti selkälihaksissa sivuissa.

Tehokas toistoina!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Esim. lattialla ylävartalon nostoja päin makuulla tai sitten ristikkäisten jalkojen ja käsien nostoa yhtä aikaa. Hyvää huomenta myös eritt. tehokas.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat