Vierailija

Kommentit (8)

mikä on kireähermoinen, mutta en koe sitä samaksi kuin ihmiset jotka eivät osaa nauttia ja ottaa rennosti.

Kireähermoisia olen tavannut moniakin, mutta he eivät ole sitä aina. Siskollani on stressaava työ ja hän välillä todella väsynyt ja sen huomaa. Moni ystävänikin on välillä tosi kireänä, kuka mistäkin syystä.

Mutta koskaan en ole käynyt kylässä jossa emäntä olisi aina kireänä.

Itsekin olen välillä tosi kireä jos on ollut unettomia öitä ja töissä stressiä, enkä sitä ystäviltäni peittele. Toki jos tulee jotain hieman tuntemattomimpia niin peitän kireyteni, mutta ystävien aikana on ihan ok että välillä ei jaksa kuunnella lasten marinaa (omien lasteni siis).

Mitä tuohon siivoamiseen tulee, niin yksi ystäväni on siivousalan ammattilainen ja hän kyllä putsaa heti jos jotain tippuu lattialle, mutta musta toi on ymmärrettävää kun on " ammattisairaus" :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kireähermoinen emäntä? Sitä, että tunnelma on kireä isäntäpariskunnan välillä? Vai että akka spennaa kestitsemisestä? Vai että on vihainen vieraille?

ovat vastakohtia. Kireä ihminen ei osaa yhtään hellittää. Kaikenlainen puunaus on tavallista. Selkeä viesti vieraille, että heistä on vain stressiä emännälle, vaikka tämä olisi heidät itse kutsunut. Sätitään miestä ja lapsia, istutaan naama vituralla jos edes maltetaan istua ja sitä rataa.

Kaikilla on joskus huonoja päiviä, mutta toisilla ei muita olekaan. Ei semmoiseen paikkaan halua toiste mennä käymään.

ja toiste en mene!!!!

Akka ihan hulluna koko ajan, karju lapsilleen, heilu luutun kanssa jokaisen murun perässä, koko ajan haukku ukkoaan ja valitti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat