Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tai jostain kivasta ees.

Sivut

Kommentit (45)

Vierailija:

Lainaus:

En ota pahalla. Av:lla täytyy olla pilke silmäkulmassa liikkeellä, muuten kärähtää käämit alle viidessä minuutissa ;D

Minulla ei ole naispuolisia ystäviä, enkä taida niitä halutakaan. Ehkä olen outo -minun on vaikea löytää sellaisia naisia, joiden kanssa olisi luonteva ja rento olo.

Kuten jo kirjoitin, koen naisten jutut hyvin kaukaisiksi. En pidä kuvaamasi kaltaisia tyttöjen iltoja rentouttavana ajatuksena, pikemminkin hyvin teennäisenä ja ahdistavana (minulle siis).

6

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jos ei tule toimeen oman sukupuolen edustajien kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Naisista ja miehistä kun löytyy niin monenlaisia ihmisiä. Yritä ihmeessä löytää itsesikaltaisia naisia ja kehitellä yhteistä aktiviteettia. Oli se sitten meikkikurssi tai hirvenmetsästystä.

34

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kiva kun vastasit :)

Kerrohan sinä ja muut tässä ketjussa, jutteletteko te tällaisia siellä tyttöjen illoissa oikeasti? Meikeistä ja miehistä, vaatteista ja viineistä?

t.6, joka ei oikeasti tiedä mitä tytöt keskenään puhuvat (en ole koskaan tuntenut oloani kotoisaksi tyttöjen jutuissa ja vältellyt tilanteita)

Vaikka " tunkeuduin" ketjuun ihmettelemään juttujanne. En halua haastaa riitaa kenenkään kanssa, enkä väheksyä tai paheksua kenenkään tekemisiä, kunhan ihmettelen ja juttelen tässä ääneen vaan.

Mikäköhän minussa on vikana, kun nuo tyttöjen illat nostaa niin karvat pystyyn? En yhtään kestä jutella ja kikatella, en halua lainailla vaatteita tai antaa kenenkään meikata itseäni, en halua puhua miehestäni ulkopuolisille, meikit eivät kiinnosta niin että osaisin niistä puhua mitään! Mikä minua vaivaa?! En ole mies enkä nainen. En kuulu mihinkään.

6

Vierailija:

Lainaus:

Ollaan tunnettu lapsuudesta asti, eli pikkutunneilla muistelemme menneitä ja itkemme ;D No ei aina. Miehistä, lapsista, meikeistä, hajuvesistä, musiikista...Ihan mistä vaan voi jutella.

Itse en niinkään välitä merkkivaatteista, meikkaamisesta tms, tuon porukan kanssa on kuitenkin kiva kokeilla uusia juttuja, laittaa päälle toisen kaapista jonkun ihanuuden ja antaa vapaat kädet seurueen innoikkammalle meikkaajalle jne.

Viineistä emme puhu, juomme vain ;)

t:5

Ollaan tunnettu lapsuudesta asti, eli pikkutunneilla muistelemme menneitä ja itkemme ;D No ei aina. Miehistä, lapsista, meikeistä, hajuvesistä, musiikista...Ihan mistä vaan voi jutella.

Itse en niinkään välitä merkkivaatteista, meikkaamisesta tms, tuon porukan kanssa on kuitenkin kiva kokeilla uusia juttuja, laittaa päälle toisen kaapista jonkun ihanuuden ja antaa vapaat kädet seurueen innoikkammalle meikkaajalle jne.

Viineistä emme puhu, juomme vain ;)

t:5

Ja juon nyt valkkaria (mies lukee sarjiksia vieressä...) joten ihanaa päästä viettään tänne tyttöjen iltaa!

Se Kanebon tuuheuttava 38 mascara on paljon huonompi kuin tavallinen, siitä rapisee tavaraa silmiin, yöks!

mut käytännössä... noh, ainakin on toiminut :D ja näyttää vielä hyvältä! Se on kyllä sellanen vehje, että pelastaa paljon kun ei oo ehtiny kunnolla nukkua... Pitäis ehdottaa äitiyspakkaukseen!

Ja mitäs manchegon ystävät tykkää halloumista? Musta aivan ihanaa salaatissa, mies ei voi sietää joten en sitä ikinä osta. Grr, tyhmä mies!

Mulla sama Kanebon 38 c mascara, tykkään kanssa mutta se on lähinnä arkikäytössä. Se ei oikein tuuhenna ripsiä tarpeeksi. Harmillista, iltaisin juuri olisikin tarpeen ettei ripsari valu....

mäkin tuun vaikka oon huono tissuttelija eli lasissa on vain Pepsiä =) Viinipullo on liian iso avattavaksi viikonloppua varten joka viikonloppu. Rakastan kyllä viiniä! Mutta yritän pitää ns. " turhan" alkoholinkäytön vähäisenä. Silloin tällöin on tyttöjen iltoja tai kuorobileitä tai ystäväpiirin illanistujaisia, ja silloin en kyllä sylje lasiin vaan nautin illasta.

Mulla oli Kanebon ripsaria häämeikissä ja säikähdin koemeikkiä pois pestessä että nyt multa irtosi ripset, kun se irtosi sellaisina putkiloina! Heh! Nykyään käytän halppishalppisripsaria, päätin kerran että kokeilen Rimmelin ihan perus-halvinta ripsaria joka maksaa karvan verran alle viisi euroa, ja se on oikein hyvää. Ennen käytin kalliimpia merkkejä mutta näköjään halvallakin saa hyvää.

Valokynistä suosittelen kotimaista Lumenea ja sitten vähän halvempi ja oikein erittäin loistava on Revlonin luminous touch.

Ostin tänään ihan marketista Nivean uutta meikkivoidetta ja jonkun ropsarin, en muista mikä...

Juon punkkua, parhaillaan, tykkään cabernet sauvignon-punkuista

Miehistä en osaa sanoa mitään ja vaatteita on vaikea löytää kun mikään ei mahdu päälle; onneksi vaateketjuilla on " isojen tyttöjen" mallistoja

Nyt lasissa Torresin punkkua, joka paras keskihintaisista. Viime viikolla shoppailin 130e turhamaisuuksiin, ensi viikolla lisää. Viimeksi ostin 40e maksavan luomiväripaletin ja 20e maksavan silmänrajauskynän.

olin ihan tikahtua kun siinä biitsikohtauksessa on yläkroppa paljaana!

ajatelkaa jos pääsisi pyörimään lakanoihin kyseisen herran kanssa...aah:)

Samaa sanoo mieheni viini ja nainen on valittava samoin perustein. Täyteläinen, viipyilevä maku, voimakas, pirskahteleva, mehumaisista en pidä.

Ja kooli yrjö siinä vasta vilkku silmä minun makuun, ripsiväreistä käytän halvempia laatuja nykyisin tätä Masterpiecea minusta hyvä.

Vierailija:

Lainaus:

En ota pahalla. Av:lla täytyy olla pilke silmäkulmassa liikkeellä, muuten kärähtää käämit alle viidessä minuutissa ;D

Minulla ei ole naispuolisia ystäviä, enkä taida niitä halutakaan. Ehkä olen outo -minun on vaikea löytää sellaisia naisia, joiden kanssa olisi luonteva ja rento olo.

Kuten jo kirjoitin, koen naisten jutut hyvin kaukaisiksi. En pidä kuvaamasi kaltaisia tyttöjen iltoja rentouttavana ajatuksena, pikemminkin hyvin teennäisenä ja ahdistavana (minulle siis).

6

Mä olen aina ollut sitä mieltä, että jos ei tule toimeen oman sukupuolen edustajien kanssa, niin kannattaa katsoa peiliin. Naisista ja miehistä kun löytyy niin monenlaisia ihmisiä. Yritä ihmeessä löytää itsesikaltaisia naisia ja kehitellä yhteistä aktiviteettia. Oli se sitten meikkikurssi tai hirvenmetsästystä.

34

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat