Vierailija

Listasin joitain eniten kannatettuja vaihtoehtoja. Mihin sinä uskot?

a) mielenterveysongelmat

b) syöpä

c) HIV

c) huumeet

d) raskaus

e) Venäjän lento-onnettomuus

f) varkaus

g) poliisi haki kuulusteluun

h) ala-arvoinen käytös

i) muu, mikä?

Kommentit (23)

mutta outoa jos piti vastentahtoisesti poistaa. Sitä paitsi kai aikuinen saa tupakoida vaikka lääkäri kieltäisi. Minun veikkaukseni on, että Marianna käyttää huumeita tai kärsii syömishäiriöstä ja tämä on sellainen yksiselitteinen syy miksi häntä ei voida enää siellä pitää. Silti syy on niin henkilökohtainen ettei sitä voi paljastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mä en usko mihinkään terveysjuttuihin koska Marianna ei halunnut lähteä. Jos olisi jotkut terveysasiat kyseessä luulisi tyypin lähtevän jo pelkästä omasta halusta hoitamaan tilanteen kuntoon. Ja jos olisi terveysasioihin liittyvää ongelmaa niin tuskin BB salaisi asian niin kuin nyt teki.

Mä luulen että se laitettiin pihalle sopimusrikon takia.

Ensinnäkin, lääkärillä ei ole oikeutta ilmoittaa asiasta muulle kuin asianomaiselle.

Ajattelen, että Mariannan lähtö tuli kesken hotellin tervetulotilaisuuden, enpä usko, että edes BB on niin julma, että ensin annetaan kuohuvaa lasiin ja kun on hilpeä tunnelma, ilmoitetaan, että sun lääkäri otti yhteyttä melanooma-asioissa ja nyt sun pitää lähteä talosta.

Toivott. ymmärrätte mitä tarkoitan.

Kieltäytynyt lähtemästä talosta, vaikka tarvitsisi hoitoa. On vain niin mustasukkainen Johanista. Lääkäreiden ja psykologien päätöksellä sitten poistettu talosta.

Tästä pitäis jo jonkun järjestää vedonlyöntiä! :D Tosin jos tämä nyt onkin vaan joku BB:stä johtuva paskahäätö, esim. ihan vähäpätöisen sääntörikkomuksen takia (esim. joku poikaystävä höpöhöpö taas), niin menis hermot jo vedonvälitysfirmaltaki.

...ja sitten kun on juonut ja riehunut itselleen keskenmenon tai lapselle kehitysvamman, hän päättää haastaa tuotantoyhtiön oikeuteen.

Lainaus:

Tiinakin sai itse päättää haluaako lähteä

kilpailija suostuu aiheuttamaan lapselleen kehitysvamman omalla vastuulla.

[quote]

...ja sitten kun on juonut ja riehunut itselleen keskenmenon tai lapselle kehitysvamman, hän päättää haastaa tuotantoyhtiön oikeuteen.

kopsaan:

"Big Brotherin talosta yksipuolisella päätöksellä poistama Marianna kirjoitti torstai-iltapäivänä tuoreista tuntemuksistaan IRC-Galleriaansa. Asiasta uutisoi Ilta-Sanomat.

Tiistaina BB Extrassa ilmoitettiin Mariannan poistuneen talosta lopullisesti. Mariannan tekemä jäähyväisvideo nähdään ensi sunnuntain Talk Show'ssa.

Tummaverikkö on kuitenkin ehtinyt päivittää torstaina IRC-Galleriaansa, ja kommenttiensa perusteella hän vaikuttaa olevan sinut Isonveljen kanssa.

* Voin sanoo, et oli elämäni paras kokemus, Marianna hehkuttaa IS:n mukaan.

Hän kuitenkin kieltäytyy toistaiseksi kommentoimasta poistumisensa syitä.

* Syy kyl selvii ja selvii jtn paljon muutaki, kaunotar kirjoittaa."

ja hänellä ratkaiseva rooli Amerikan pankkikriisin selvittämisessä.

Ennen kaikkea hänen rahojaan tarvitaan heti jotta AIG saadaan ostettua.

Lainaus:

Ensinnäkin, lääkärillä ei ole oikeutta ilmoittaa asiasta muulle kuin asianomaiselle.

Ajattelen, että Mariannan lähtö tuli kesken hotellin tervetulotilaisuuden, enpä usko, että edes BB on niin julma, että ensin annetaan kuohuvaa lasiin ja kun on hilpeä tunnelma, ilmoitetaan, että sun lääkäri otti yhteyttä melanooma-asioissa ja nyt sun pitää lähteä talosta.

Toivott. ymmärrätte mitä tarkoitan.

Just näin! Eikä kukaan, edes Marianna, voisi olla niin tyhmä, että vakavan sairauden uhatessa ei suostuisi lähtemään vapaaehtoisesti talosta.

Ja mä jotenkin ajattelin että se sen melanooman "korjausleikkaus" olisi ollut lähinnä joku kosmeettinen juttu... ei siis kyse mistään näytteestä tms... Ja kyllä olisi ollut uhkarohkea mimmi, jos koepalan oton jälkeen lähtisi vaan BB-taloon! Mutta eipä tätä varmaksi voi tietää.

Mariannalta oli leikattu melanooma juuri ennen taloon menoa (alle kuukausi aiemmin). Hänen olisi pitänyt olla juomatta ja tupakoimatta talossa, itse kertoi niin. No, ei ollut.

Lisäksi lääkäreiltä on voinut tulla jotain uutta tietoa, jotku näytteet valmistunu tms.

Tämän veikkaan olleen syy häätämiseen.

Mitä itse ihmiseen tulee, niin ehkä itsekkäimpiä näkemiäni ihmisiä, todella narttu! Lisäksi äärimmäisen turhamainen ja TYHMÄ, jos vielä toisen melanoomaleikkauksen jälkeenki vakuuttaa käyvänsä usein solariumissa jne.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat