Vierailija

Pituus 97cm.

Voiko olla luonnostaan noin lihava vai pitääkö lapselle syöttää koko ajan jotain? Vai sairaus taustalla?

Sivut

Kommentit (30)

Ruumiinrakenne on vankka ja massu hieman pyöreä. Ei syö jättiannoksia eikä makeeta paljon mitään. On aina ollut kova saamaan painoa. Synnyttyään oli kilo kuussa tahtia ja puolivuotiaana painoi 10 kg. Isoveljensä painaa saman verran mutta pituutta on melkein 10 cm enemmän ja aivan toisenlainen ruumiinrakenne. Me vanhemmat olemme molemmat tosi hoikkia (isä 178/74 ja minä 169/54).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kaverin lapsi painoi tuon ikäisenä reippaasti enemmän ! Ja äiti kielsi koko asian. Vaihtoi neuvolaakin kun neuvolantäti oli koittanut nätisti puuttua lapsen ylipainoon.

Eniten huolestuttaa kun poika-parka puuskuttaa jopa kävellessään, hikoaa pienimmästäkin ponnistuksesta. Ja äitinsä " kieltää" koko asian: " Meidän xxxx:n paino menee keskikäyrällä, pituus plus-käyrällä"

meidän 3v poika oli neuvolassa 102 cm ja 16kg. ja on sopusuhtainen, vaikkakin pitkä ja hoikka. mutta on pientä pömppistäkin :) ja normaalia ruokaa syödään kyllä ja välillä herkkuja.

6,5 v painaa 24 kg ja pitkä 124 cm.

Samaa ruokaa syövät, poika ehkä vähän enemmän, mutta ei mitään kauheita määriä.

Poika on perinyt mun ruumiinrakenteen (180cm, 90kg eli aina pyöreä) ja tyttö isänsä ruumiinrakenteen, joka on hoikka.

Mulla 8v poika painaa n 24kg ja 125cm pitkä.

Nuorempi poika ens viikolla 4kk ja painoa jo 9kg ja pituus 67.

Esikoinen 1v saman painoinen, saas nähdä miten jätti vauvasta tulee,

toivottavasti kasvu jossain vaiheessa hidastuu.

Meillä 3v poika on 96cm ja painaa n. 14,5 kg ja menee neuvolan mukaan täsmälleen nolla-käyrällä vaikka mun mielestäni on aika lyhytkasvuinen moneen muuhun verrattuna, mutta siis paino-pituus-suhde on se nolla. Eli jos sentin pidempi painaa noin paljon enemmän niin miten se voi olla myös nolla-käyrällä... aika isolta tuntuu!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat