Vierailija

Jos on uudelleensynnyttäjä, eikä aiemmissa raskauksissa ole ollut raskausmyrkytystä, sen riski on hyvin pieni. Jos painoarvio on ollut toistetusti ihan ok, mutta viime metreillä sf-mitta tai paino kasvaa yli tai alle käyrien niin sille ei tehdä muuta kuin ihmetellään vaan. Jos raskausdiabetes iskee viikko tai kaksi ennen synnytystä niin mitä siitäkään enää seuraa? Jos sikiö liikkuu hyvin niin kuinka todennäköistä on, että dopplerissakaan kuullaan mitään häikkää? Jos tarjonta on ollut jo pidempään rt niin muuttuuko sekään enää loppumetreillä?

Kommentit (10)

Lainaus:

Lapsi voi liikkua hyvin ja erityisen paljon myös siksi, että on kuolemassa hapenpuutteeseen.

Kun jo syntynyt lapseni oli kuolemassa hapenpuutteeseen niin hän oli kyllä ihan veltto ja tajuton.

muutokset voi tapahtua nopeastikin - mulla kumpikin lapsi on muuttanut asentoa radikaalisti vielä viikolla 38! tosin ovat olleet pienehköjä kooltaan eli ovat mahtuneet sen vielä tekemään (eka syntyi vk 39+6 ja painoi 2640g ja toka 41+2 painoi 3300g)

Mutta lapsen hyvinvointiinhan sillä pyritään, että huomattaisiin ajoissa jos on muutoksia hänen hyvinvointinsa suhteen. Toki ne ikävät muutokset ehtii tapahtua siinä viikonkin välissä.... Eihän siellä ole PAKKO käydä, mutta minä kävisin kyllä. Itse voi päättää ettei käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

vapaaehtoistahan se neuvolassa käyminen on... jos noita käyntejä kaRSITTAIS, NIIN SITTEN RUTIOSTAISIIN TAAS TERVEYDENHUOLLON NYKY TILASTA...

tietysti, jos itse tiedät parhaiten, niin turha käydä muiden mielipiteitä kuuntelemassa.

Lapsi voi liikkua hyvin ja erityisen paljon myös siksi, että on kuolemassa hapenpuutteeseen.

Kolmatta tääläkin odotetaan ja ihan mielelläni menen sinne hetkeksi mittaan verenpaineeni ja jutteleen lämpimikseni.

Ei ole iso ponnistus mennä sinne: ei ole edes neuloilla tökkimistä tai alapään ronkkimista joita enenmpi inhoan.

Ittelläni on muutenkin ihana hoitsu joten ei tartte jauhaa säryistä ja valkovuodoista sun muista sitten kavereille joita asia paljon kiinnostaa.. :D

Lainaus:

Kun jo syntynyt lapseni oli kuolemassa hapenpuutteeseen niin hän oli kyllä ihan veltto ja tajuton.

Loppuraskaudessa kohtukuoleman mahdollisuus kasvaa suuresti.

Mä koen sen ihan turhaksi. Terkkari ei muista ikinä mitään mitä olen kertonut, kysyy samalla kertaakin samat asiat moneen kertaan, olisi täytättänyt mulla jo kolme esitietolomaketta ja tutkimussuostumusta ja on aina kauhean hämmästynyt kun sanon että tämä on tehty jo, ja kun hän mittaa verenpaineen tai sf-mitan niin on täysin mahdoton tehtävä pitää sitä mielessä niin kauan että saa sen merkittyä ylös, joten hän kysyy minulta mikä se oli. Se ei herätä luottamusta terkkarin työkykyyn .

ap.

Lainaus:

Ittelläni on muutenkin ihana hoitsu joten ei tartte jauhaa säryistä ja valkovuodoista sun muista sitten kavereille joita asia paljon kiinnostaa.. :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat