Seuraa 

Toinen lapsi on Liina-Lotte Anastasia, niin olisiko Charlotte Jekaterina liian samanlainen? Sen samanloppuisuuden vuoksihan siitä oon kiinnostunut mutta onko tökeröä? Esikoinen on Eemil Olavi ja jos poika tulee, niin voisi olla Daniel Kalevi. Poikien toiset nimet isovaareilta.

Kommentit (8)

Minusta Liina-Lotte ja Charlotte/Charlotta ovat aivan liian samanlaisia, nehän ovat eri muotoja ihan samasta nimestä! Eli kuin Matti ja Matias tai Joona ja Joonas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Koska ekan lapsen nimi Lotte aannetaan Lottena (eiko?) ja jos uuden tyton nimi Charlotte aannetaan shaalot niin silloin ei olis liian samanlainen.

Liina-LOTTE ja CharLOTTE ovat kyllä mielestäni aivan liian samanlaisia. Samoin Charlotta tai Sarlotta. Mutta jos tykkäät nimestä Charlotte, niin mikäs siinä. Itse kyllä tykkään siitä, että lasten nimet eroavat toisistaan.

Daniel Kalevi on mukava nimi pojalle ja tuo toinen nimi Jekateriinakin on hauska!

henrietta_79:

Lainaus:

Toinen lapsi on Liina-Lotte Anastasia, niin olisiko Charlotte Jekaterina liian samanlainen? Sen samanloppuisuuden vuoksihan siitä oon kiinnostunut mutta onko tökeröä? Esikoinen on Eemil Olavi ja jos poika tulee, niin voisi olla Daniel Kalevi. Poikien toiset nimet isovaareilta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat