Vierailija

Sivut

Kommentit (87)

Mies pihinä osti silloin isomman satsin, kun oli halvempaa kuin ostaa vain muutama pullo. Noistakin menee varmaan päiväys vanhaksi ennen kuin ehtii ne juomaan, niin on käynyt ennenkin. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sanoisi mitään, ei kaljoittele, ei ole meillä ongelma, ostakoon vaikka kaikki kaupan kaljat.

Mieskään ei sano mitään, jos mulla pari siideriä, uusia vaatteita ja pari kallista naistenlehteä, tuoreita kukkia, kallista shampoota, uusi kirja / dvd kaupasta tullessa.

Jos taas toisi " mäyräkoirallisen" siideriä niin voisin todeta, että " päätitkö ostaa vuoden siiderit varastoon?" - sen verran meillä ehkä menee siideriä vuodessa.

vaan semmoset jotka ei juo alkoholia. Missä ne siis on ne tilastoiden suomalaiset, jotka juo kopallisen viikonlopussa saunoessa jne?

Minäkö ainut?

Voi se saunakaljan juoda, mutta harvemmin juo edes sitä. Meillä mä juon enemmän.

Tosin ei mun mielestä ole mitenkään harvinaista, ei ainkaan omassa tuttavapiirissä se että, kaljaa ei kitata joka viikonloppu.

Jos joku juo, niin juokoon, mutta ihan normaalia on olla juomatta myös.

Mieheni ei siis kovin usein juo kaljaa muuten vaan eikä sen juomisen takiakaan. Jos jonnekin ollaan lähdössä niin sitten, mutta ei kyllä tulis mieleenkään, että joka ilta kotona ottais muutaman pullon. Tosin viimeaikoina ollaan käyty erään tuttavaperheen luona useimmin kun yleensä, niin siellä on illalla nauttinut pari isännän tarjoamaa olutta. Tällä äijällä on tapana taas juoda joka ilta niitä tölkkejä ja muija vaan naureskelee kun joka viikko saa kantaa 2 (24plon) laatikkoa kaupasta kotiin.. Se jos mikä on mun mielestä perheelliseltä liikaa...

Ja väitän, että perheeni voi hyvin. Lapset, äiti ja isä.

Jos siitä joku jotain sanoisi, saattaisin loukkaantua.

Täällä saatte jeesustella. Kaikilla meillä on ristimme.

Onneksi minulla se on paremmin sovitettavissa yhteiskuntaan kun teillä mielipidefasisteilla. Minä juon olutta ehkä kerran viikossa. Te olette aina samanlaisia.

" Höh, et sä tuonu mulle mitään?" .

Itse kun en voi olutta sietää (oksennan). Ja mies ei tissuttele tai juo saunakaljoja, vaan kaljan ostaminen tarkoittaisi sitä, että ollaan viihteelle lähdössä, jolloin toki olettaisin, että mies olisi minulle hankkinut muutaman siiderin tai vaikkapa viinipullon.

Vierailija:

Lainaus:

vastanneiden miehet suomalaisia? Kuulostaa omituiselta minustakin nämä vastaukset..

Vastasin tosin, että mieheni ei juo kaljaa. Muuta alkoholia juo, mutta vähän ja melko harvoin. (Emme ole uskovaisia eikä mies rajoita juomistaan minun toiveestani tms, ei vaan itse halua enempää.)

Tunnen monta ihan täysin suomalaista miestä, joilla ei ole uskonnollista syytä olla juomatta, jotka eivät juo mitään alkoholia. En ole koskaan osannut sitä erityisesti ihmetellä.

En kyllä paheksu myöskään juomista, paitsi jos se alkaa menemään alkoholismin puolelle.

Tunnut puolustavan kaljoittelua niin kovin ponnekkaasti, että jonkinlainen alkoholiriippuvuus sinulla saattaa olla jo syntynyt.

Voi tietysti olla, että olet niitä tossun alla kyyristelijöitä, jotka uhoavat täällä muka ¿miehisyydellään¿. Täällä se on helppoa, kun et näe minua kasvokkain.

Uskon kuitenkin, että alkoholiriippuvuus on lähempänä oikeaa.

Olen minäkin aikoinani juonut ihan riittävästi. Mutta niin kuin sanotaan: ¿Nuoruus ja hulluus, vanhuus ja viisaus.¿ Jotkut eivät tosin viisastu koskaan.

Vierailija:

Lainaus:

Mieskään ei sano mitään, jos mulla pari siideriä, uusia vaatteita ja pari kallista naistenlehteä, tuoreita kukkia, kallista shampoota, uusi kirja / dvd kaupasta tullessa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat