Vierailija

Kommentit (6)

Tarkoitin jatkaa että koettakaa itse laulaa livenä. Moni ammattimuusikkokin osaa laulaa kyllä playbackinä ja levylle, kun siinä ne äänet jo hiotaan, käsitellään ja valikoidaan. Livenä laulu onkin ihan eri asia; esim,. yksi madionnan keikka taas paljasti sen. Livenä menee niilläkin riitasointuja ja nuotin vierestä. Minusta Idolsien, jokaisen äänet ovat tilanteeseen nähden tosi puhtaita ja loistavia! Live-esitys vaatii jo taitoa.

Nykyisin vähän jokainen naisartisti pukeutuu kuin huor* tai muuten vain vinksahtanut, Madonna oli aikanaan sen edelläkävijä ja on kameleonttimaisuudellaan ja varmaan taitavalla businessälyllään onnistunut luomaan itsestään megatähden vailla suurempaa laulutaitoa. Siitä ihailen häntä ja toivon, että valtaosa fyrkistä menee hänen omaan taskuunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli jos joku noista idolehdokkaista laulaa falskisti ja muut puhtaasti, niin eikö ne muut ole silloin parempia.

Eihän ne nyt tuolla kilpailekaan minkään madonnan kanssa vaan keskenään.

Vierailija:

Lainaus:

Tarkoitin jatkaa että koettakaa itse laulaa livenä. Moni ammattimuusikkokin osaa laulaa kyllä playbackinä ja levylle, kun siinä ne äänet jo hiotaan, käsitellään ja valikoidaan. Livenä laulu onkin ihan eri asia; esim,. yksi madionnan keikka taas paljasti sen. Livenä menee niilläkin riitasointuja ja nuotin vierestä. Minusta Idolsien, jokaisen äänet ovat tilanteeseen nähden tosi puhtaita ja loistavia! Live-esitys vaatii jo taitoa.

ero mun ja väärin laulavan Kristiinan välillä on se, että mä en tunge idolsiin koska tiedän etten osaa laulaa niin hyvin. jos itsensä tunne kilpailuun tunkee ja haluaa olla laulaja niin kyllä sillon pitää pystyä laulamaan puhtaasti myös livenä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat