Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen lapseton opiskelija, mies löytyy. Ongelmana on ystävien ja kavereiden puute. Minulla ei ole yhtään ystävää. Lapsuudenystävät ovat lopettaneet yhteydenpidon kun lähdin opiskelemaan enkä pääse usein käymään. He ovat valinneet kummeiksi ja kaasoiksi ihan muita ihmisiä ja ovat tiputtaneet minut kokonaan pois. Ei tapaamisia, ei yhteydenottoja. Enää en viitsi yksipuolisesti yrittää :(

Opiskelupaikkakunnalla minulla on muutama kaveri (joilla on parhaat kaverinsa) ja joista kukaan ei ole sielunsisko tai semmoinen todella kiva.

Taas lauantaipäivä, mies töissä ja minä kökötän yksin kotona :( Tämä tilanne ahdistaa tosi paljon! Yliopistolla kukaan ei halua tutustua, siellä monet ovat omissa porukoissaan. Help:/

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Yritin vaan löytää positiivista, ilmeisesti kuitenkin etsin sitä sieltä, missä sitä ei ole.

Eli onhan asia sitten niinkin, että ei kenenkään hyödytä pysytellä toisten kynnysmattona. Unohda tuollaiset ääliöt muka-ystävät ja katsele uusille urille. Totuushan on, että ei kukaan tule sua kotoa hakemaan, joten ensin sun on hakeuduttava ihmisten ilmoille ja oltava aktiivinen. Ja sitten kun oot saanut jonkun ystvän oman aktiivisuutesi ansiosta, niin sitten voit alkaa odottamaan, että ystäväsikin ottaisi yhteyttä.

Tykkäätkö yhtään tanssimisesta. Oulussa on tosi vireää tanssitoimintaa, ja siellä on paljon harrastajia, jotka käy treenaamassa ilman omaa paria. Suosittelen lavatanssikurssia tai boogie woogieta, buggia tai muuta sen tyylistä. Mä luulen, että siellä päin on tapana kierrättää pareja, jotta kaikki parittomatkin pääsee tanssimaan. Noissa jutuissa ainakin tutustuu tosi helposti ihmisiin. Omasta kokemuksestani suosittelen.

T. 11 eli 15

Sano menikö lähellekään niin tarkennan=)

ap