Seuraa 

Hei

Minulla on jo konstit loppunut, kun yritän saada 8 kk ikäistä vauvaa korvikkeelle. Takana kuukausi yritystä. Haluaisin lopettaa imetyksen kun maitoa tulee enää omasta mielestä vähän ja imetän vain toisesta rinnasta. Toisesta ehtyi maito kuukausia sitten. Vaipat on aika kuivia vaikka annan lisänä vettä esim. ruoan kanssa. Olen kokeillut pulloa ja erilaisia tuttiosia siihen muttei kelpaa, tyontää pullon heti pois kun vain näkeekin sen. Nokkamukista myos yritetty mutta ei, myos ilman nokkaosaa kokeiltu. Mitä konsteja voisi vielä kokeilla? Olen kokeillut sekä nannia että tuttelia.

Sitten vielä sellaista, kun poika sai eilen antibioottikuurin korvatulehdukseen niin saako lasta silloin ottaa mukaan esim. kauppareissulle vai pitääko olla vain sisällä? Syomälakko ilmeisesti kuuluu korvatulehdukseen kun nyt muutamia päiviä syominen ollut minimaalista, vain muutama lusikka kunnon ruokaa suuhun ja sen jälkeen suu ei enää aukea. Hedelmäsoseet menee paremmin alas.

Kiitos jos joku viitsii vähän auttaa.

makas

Kommentit (1)

sillä lailla saimme meidän pikku nirsoilijan juomaan tuttelia. aluksi vauva ei suostunut juomaan pelkkää tuttelia lainkaan, joten sekoitin pumppaamani maitoa tuttelin sekaan puolet. tätä sekoitusta neiti on juonut jo kolmisen viikkoa ja nyt kelpaa jo pelkkä tuttelikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat