Seuraa 

lapseni on nyt 6.5kk ja on nyt 6päivää ollut vatsa löysällä, ei onneksi ihan vesiripulia tuu, mutta kuitenki tosi löysää kakkaa.. ruokavalioon ei ole uutta tullut viimesen viikon aikana ja rela-tippoja oon antanu tiistaista lähtien... toki oon antanu kaurapuuroa pienen tauon jälkeen (ku ei ennemmin oikein maistunu ja perunoita oon alkanu antamaan itse tehtynä viime v.loppuna, aiemmin annoin purkkiperunaa)... neuvolaan soittelin torstaina mut ei oikein mitää sielä sanottu, sieltä ei muutenkaan saa apua mihinkää :( ... 4-5kertaa/pvä on kakkannut nyt tämän kuuden päivän aikana... onko normaalia?? mikähän pienellä on??

kiitos jos joku viitsii vastata ja lukea sekavan selostuksen =)

Kommentit (3)

oireilee runsaalla kakkaamisella. Neiti (nyt 9kk 3vk) saattaa kakkia 5-6 kertaa päivässä aina kun on hampaita tulossa ja tätä saattaa kestää useitakin päiviä. Ei kylläkään ole erityisen löysää,mutta kuitenkin hieman. Olen kuullut muillakin hampaiden tulon tekevän tällaista " vaivaa" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meidän pojan maha meni tosi löysälle viikon ajaksi,kun aloimme antaa kiinteitä ruokia 6 kuukautta täytettyään.Saattoi kakata 7 kertaa päivässä,myös yöllä,mitä ei enää vauva-ajan ollut tehnyt.Siitä sitten rauhottui,ja tuli tilalle hetkeksi kova maha.Nyt sekin ongelma jo ohi,ja nyt maha hyvä ja ikää 8kk.

Toivottavasti teillä kaikki muuttuu pian hyväksi :-)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat