Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

1. riittävästi piparia

2. käydä yökerhossa kavereiden kanssa

3. matkustaa yksin tai kavereiden kanssa laivalla

4. harrastaa mitään

5. kunnioitusta ja läheisyyttä

6. älyllistä haastetta sinusta

7. hoitaa lapsia yhtä paljon kuin sinä

8. pussailla pikkujouluissa

Sivut

Kommentit (52)

Sen takia ne palaa aina kiitollisina kotisohvalle päivittelemään, että ajattele Kaken vaimo ei päästä sitä edes firman pikkujouluihin. Vähänkö olen kiitollinen sinusta ja vähänkö Kake ole katkera!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sillä luulen, ettei kukaan jaksa enään näitä viimoisia viestejä lukea :)

1. Saa. Ei ole valittanut...

2. Saa, muttei ole viime vuosina kovin ahkeraan tätä harrastanut... eikä kyllä kaveripiirikään...

3. Saisi kai, jos haluaisi. Ei ole koskaan pyytänyt. Kerran seurustelun alkuaikoina kävi jonkun laivareissun.

4. Saa. Mieheni harrastukset vievät perheeltämme eniten yhteistä aikaa... Tosin nykyään lapset niin isoja, että välillä mukana harrastuksissa.

5. saa

6.saa

7. saa

8. Saa minua, ei muita!

Lainaus:

1. riittävästi piparia

- Ei, eikä saakaan kunnes alapääni paranee

- Ihan vapaasti vaan

- Ihan vapaasti vaan

4. harrastaa mitään

- Harrastaisikin jotain

- Kyllä

- haastetta piisaa :)

- Ei, koska imetän yhä ja olen kotona. Mies töissä.

- ? Niitä firman ukkojako?

G: Saako miehesi...

1. riittävästi piparia: Ei. Synnytyksestä jo 7kk, mutta alapääni on edelleen niin tohjona että seksi sattuu aivan liikaa. Mies ei kyllä valita eikä painosta, mutta tiedän että mieli tekisi kyllä välillä -piparia-.

2. käydä yökerhossa kavereiden kanssa : Tottakai

3. matkustaa yksin tai kavereiden kanssa laivalla : No toki.

4. harrastaa mitään : Tietysti. Käy pelaamassa salibandyä kolmesti viikossa

5. kunnioitusta ja läheisyyttä : Kyllä

6. älyllistä haastetta sinusta : Kyllä

7. hoitaa lapsia yhtä paljon kuin sinä : Kyllä, nyt kun lapsi isompi. Aikaisemmin vauva oli jatkuvasti rinnalla, silloin kieltämättä minun tuli hoidettua lasta enemmän. Luonnollisesti.

8. pussailla pikkujouluissa : No ei. Kavereita saa "leikillään" pussailla (naisia ja miehiä) mutta vieraitten suutelu on kyllä vähän nounou...

1. riittävästi piparia

Kausittain. En koskaan kieltäydy siksi ettei "huvita" koska seksi ei ole vastenmielistä vaikka itsellä ei olisi tarvetta.

Ei kuulemma halua. Mutta aina kun haluaa niin voi puolestani mennä ellen ole kipeä tms. jolloin tarvitsen apua lapsten hoidossa. Yleensä hän käy iltaisin istumassa kahviloissa, pelaamassa biljardia ja muuten vaan ajelemassa kavereidensa kanssa.

Ei kuulemma halua sitäkään.. :) Olen joskus kysynyt haluaisiko reissata "poikien kanssa" mutta ei kuulemma kiinnosta.

4. harrastaa mitään

Tottakai. Joskus joudun suorastaan patistelemaan. Hän tykkää tosi paljon sählystä ja jääkiekosta muttei saa aikaiseksi aloittaa. Sitten kun menee niin yleensä viihtyy kerran viikossa.

Kunnioitusta 97% ajasta (myönnän), läheisyyttä niin paljon kuin haluaa.

Luulisin niin.

Kyllä, alusta lähtien (Paitsi imetykset ;) ).

EI TODELLAKAAN! :)

1. Kyllä, ei valita.

2. Saa jos haluaa, ei ole koskaan halunnut.

3. En näe moiselle tarvetta tässä iässä, mutta saa.

4. Saa, kunhan muu elämä ei häiriinny liikaa siitä (miehellä peli-addiktio).

5. Saa, jos osoittaa kunnioitusta itse ja ymmärtää jos olen väsynyt.

6. Saa vähän liikaakin, minä en käytännössä yhtään hänestä.

7. Hoitaa enemmän, luojan kiitos.

8. Jos kyseessä en ole minä, niin EI.

1.saisi vaikka joka päivä mutta kun ei ole kiinnostunut

2. saisi mutta kun ei käy

3. ei ole edes kysynyt mutta ykisn en lomalle päästäisi, kamat menisi jakoon heti

4. saa

5. kunnioitus pitää ansaita ja läheisyys ei kelpaa

6. saa

7. saisi, muttei hoida

8. ei, jos ei pussaile muakaan

Lainaus:

1. riittävästi piparia KYLLÄ

2. käydä yökerhossa kavereiden kanssa KYLLÄ

3. matkustaa yksin tai kavereiden kanssa laivalla KYLLÄ

4. harrastaa mitään KYLLÄ

5. kunnioitusta ja läheisyyttä KYLLÄ

6. älyllistä haastetta sinusta KYLLÄ

7. hoitaa lapsia yhtä paljon kuin sinä KYLLÄ

EI

Meillä mies tosiaan käy vielä töissä (valvotulla kuljetuksella tietysti), mutta oon aatellut kotityöhön siirryttämistä. Viikonlopuiksi kyllä lukitsen vaatekomeroon, sillä olen kuullut, että etenkin viikonloppuillat ovat riskialtista aikaa parisuhteille. Vitsit mä oon kade teidän parisuhteesta, mutta kyllä tämä meidänkin elämä välttelee. Lasten takia nyt ainakin roikun tässä parisuhteessa. Mutta kyllä mun mielestä mies kerjää vähän liikaa vapauksia, niin kuin nyt esimerkiksi sitä, etten laittaisi käsirautoja sinne vaatekomeroon tai valvoisi vessassa käyntejä. Herran jumala, sehän saattaisi vaikka runkata, jos en katsoisi perään, mitä se niillä käsillään tekee. Ja mun mielestä runkkaus on kyllä pettämistä siinä missä muukin seksuaalinen aktiviteetti, jossa mä en ole mukana (tosin ihan kuin mä haluaisin seksiä mieheni kanssa!). Auttaako muuten käsien amputointi tähän runkkaus-ongelmaan? Kellään kokemusta?

Muutenkin otetaan vastaan vinkkejä, millä tätä kuria saisi vähän tiukemmaksi?

ja allekirjoitan täysin tämän hänen kirjoituksensa myös meidän osalta.

mahtaakohan miehetkin harrastaa paljonkin tämäntyyppisiä galluppeja ja kyselyitä vaimojensa suhteen...

Meillä on molemminpuolinen kunnioitus ja luottamus. Olemme fiksuja ihmisiä, joten ei tulisi esim. mieleenkään mahdollisuus pikkujouluissa örveltää ja pussailla ympäriinsä.

Lainaus:

1. Antaisin enemmänkin jos vain kelpaisi tai mies jaksaisi, nyt n.1 krt/kk

2. saisi käydä yökerhossa, mutta ei koskaan lähde

3. saisi risteillä, muta ei koskaan lähde

4. Ei jaksa/halua harrastaa oikeatsan mitään (ainakaan säännöllistä) saisi kyllä.

5. Pyrin muistamaan kunnioituksen ja läheisyyden, mutta usein joudun näiden arvojen perään huudella, että minnuakin pitäsisi kunnioittaa, niin en enää kovin usein jaksa

6. Ei ihan aina pysy perässä minun älyllisissä keskusteluissa

7. lapsia hoidetaan suht' saman verran, tosin minä siivoan kaikkien puolesta.

8. pussailla ei tarvitsisi pikkujouluissa, tosin ei ole pikkujouluja tiedossa.

1. riittävästi piparia - joo, mut mä en saa riittävästi kiekkoa

2. käydä yökerhossa kavereiden kanssa - joo

3. matkustaa yksin tai kavereiden kanssa laivalla - saisi, jos tarve olisi

4. harrastaa mitään - joo

5. kunnioitusta ja läheisyyttä - joo

6. älyllistä haastetta sinusta - joo

7. hoitaa lapsia yhtä paljon kuin sinä - katsotaan kun niitä pian on

8. pussailla pikkujouluissa - ei muita kun minua

Luottamus mahdollistaa sen, ettei reissuissa tai baari-illoissa kavereiden kanssa ole mitään valittamista. Saanko kysyä esim. vitoselta, miksei sinun miehesi saisi käydä missään (esim. matkalla) ilman sinua, tai muuten lentää kamat pihalle? Mikä siinä matkalle menossa on pahaa?

6

Ei ole mun paikka jaella lupia tai kiintiöidä mitään kahden tasavertaisen aikuisen suhteessa. Mieheni itse päättää ja määrittelee sitten sen, miten ja missä määrin meidän parisuhde vaikuttaa hänen tekemisiinsä, ja minä sen, haluanko olla parisuhteessa näillä ehdoilla.

Esimerkiksi mieheni on parisuhteeseen kanssani ryhtyessään päättänyt olla pussailematta pikkujouluissa (ainakaan siis muiden kuin minun kanssani), käymättä jatkuvasti kavereiden kanssa reissussa ja baarissa, hoitaa lasta kanssani tasavertaisena jne. Jos hän olisi tehnyt muunlaisia päätöksiä, en itse olisi suhteessa hänen kanssaan.

Mutta siis baarireissuista, harrastuksista, matkoista kavereiden kanssa ym. ei meillä koputeta nokkaa puolin eikä toisin. Päin vastoin, omaa elämääkin PITÄÄ olla. Onneksi käymme yhdessä baareissa/matkoilla/harrastamme vähintään yhtä paljon, ja onneksi molemmat ovat karsineet menojaan parisuhteeseen ja perhe-elämään sopiviksi...Niin ja seksiä saadaan molemmat tarpeeksi, kun sitä molemmat usein haluamme.

Sorry tiukkapipoinen vastaus, mutta mulla nousee aina karvat pystyyn tuosta "saako miehesi"-kysymyksestä!

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat