Vierailija

Mitä teette? Miten saatte aikanne kulumaan? Tylsää...

Kommentit (9)

Aikani saan kyllä ihan kivasti kulumaan ilman häntäkin, mutta yhteistä aikaa perheen kesken meillä ei ole ollenkaan. Tai yhteistä aikaa vain minun ja miehen kesken. Tai minun omaa aikaani, jolloin mies olisi lasten kanssa. Miehen ainoa vapaapäivä on tiistai, jolloin itse olen töissä. Hieman tylsää, mutta sujuu se elämä näinkin.

Ap:hän sanoi, että kaipaa koko perheen yhteistä viikonloppuvapaata.

Henkisestihän silloin on melko vanha, kun haluaisi elää perhekeskeisesti. Kiinnostaisi 2:n oma ikä? Ja ilmeisesti ei ole viettänyt koko viikonloppua lasten kanssa ilman miestänsä. Tai ehkäpä oletkin yh, joka haluaisi viettää aina sitä perhe-elämää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt on töissä, meni klo 4. 45, pitäis päästä kohta. Sitten menee yövuoroon klo 21. 50 ja sitten vielä huomenna illalla yövuoroon samaan aikaan. Noi yövuorot on kivoja, kun ei sitä oikein edes huomaa, että se on poissa, mutta kyllä päivät on pitkiä jos sattuis olemaan päivävuoro.. Me sitten lapsen kanssa touhuillaan kaikennäköistä ja laitetaan ruoka siks kun iskä tulee.

Jos ei saa aikaansa kulumaan ilman miestään, että on noin kamalan tylsää, niin eiköhän tällaisen pitäis hankkia se vanha hyvä tuttu: oma elämä.

Mä viettäisin mieluusti viikonloppuna koko perheenä aikaa. Mä olen sitten viikolla töissä, kun miehellä on vapaapäivä/vapaapäiviä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat