Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli kun täälläkin on varmasti huutiksen myyjiä pyörimässä, kysyn täältä kun aina on joku huutiksen keskustelupalstalla niskassa haukkumassa..

Eli kun ilmoitatte käyttävänne runsaasti huuhteluainetta ja pari pakettia olen saanut, joissa todella voimakas haju. Mä en saa vaatteista noin haisevia vaikka laittaisin samaa huuhteluainetta huuhteluainelokeron täyteen. Minne te siis " työnnätte" sitä huuhteluainetta, että saatte vaatteet noin voimakkaan hajuisiksi? Ei sillä että haluaisin liian voimakasta hajua, mutta kiva olisi tietää..

Kommentit (9)

Sekä käyttää vielä runsastuoksuista pesuainetta. Se haju myös pinttyy varmaan ajan saatossa.

On olemassa ihmisiä jotka eivät ole kovin tarkkoja paketissa olevan ohjeen kanssa miten paljon juuri tätä pesuainetta kuuluu annostella.

Tämä kaikki yhdessä saa varmaan aikaan tällaisia hajupommeja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta en silti saa vaatteista niin haisevia.. Onko mun koneessa liian pieni lokerikko huuhteluaineelle vai liian tehokas huuhtelu? Olen tehnyt tämän ihan testimielessä.. en todellakaan halua pitää vaatteita joita pitäessä alkaa särkemään päätä.. mutta kiinnostaa! Tykkään että vaatteet tuoksuu, ei haise!

ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat