Vierailija

.

Kommentit (9)

mutta mulle iski jonkinlainen paniikki heti kun sopimukset oli allekirjoitettu. Toisaalta oli helpotun ettei enää tarvi järkätä tapaamisia la punnita eri pakettien hyviä ja huonoja puolia. Mutta sitten tuntui myös, että tuliko valittua kuitenkaan oikea, olisiko se toinen vaihtoehto sittenkin ollut parempi vai olisiko pitänyt vielä jopa ottaa enemmän yhteyksiä muihinkin toimittajiin, miten me saadaan ikinä valmista jne. Mutta nyt kun taloa hiljalleen jo sisutetaan huomaa, että kyllä se oli meille ihan nappivalinta, jopa parempi kuin kuviteltiin.

Jaksamista rakentamiseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllähän siinä mietittävää ja hommaa on, joten ihan normaalia varmasti on, että ei rennolta tunnu.

Ja iso taloudellinen päätöskin on.

Mutta eiköhän siinä jossain vaiheessa ole ilollekin tilaa.

Meillä on parhaillaan rakennus menossa. Ei mitenkään tunnu "hienolta tai upealta", vaan pikemminkin super-arkiselta, eli miten saada töiden jälkeen käytyä kaupassa, laitettua ruokaa, haettua lapset jne.

On 100 000 asiaa hoidettavana. Taloa rakentaessa se arki oikein KOROSTUU, koska tosiaan on mietittävä mitä on aikaa tehdä ja mitä ei.

Varsinkin pienten lasten kanssa on kyllä tosi vaikea iloita ja juhlia siitä, että kohta saadaan lisää tilaa. Kyllä sitä vaan pitää arkisena asiana, ei voi mitään. Näin minä olen rakentamisen kokenut. Ei tee mieli kulkea nokka pystyssä, että meille tulee uusi koti lällällää. Ei ole tullut mieleenkän. Minusta ainakin rakentamien on sellainen jakso, jonka aikana joutuu tosiaan miettimään mihin on aikaa ja mihin ei.

Ja jos tämän realismini (ja kokemukseni) takia olen stiten jonkinlainen ressukka, niin kai sitten olen, ei voi mitään.

6

Rakentamisella lujitetaan perheyhteisö ja lopulta kaikki palkitaan ihanalla omalla itsetehdyllä satulinnalla jossa kaikki on suunniteltu vain heitä varten.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat