Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja kuinka monet polttavat edelleen sisällä vaikka olisi pieniä lapsia samoissa tiloissa? Ja vielä vuosi sitten sai polttaa ravintoloissakin, missä kävi myös pieniä lapsia! Voitko liikkua ulkona, kun siellä saattaa haista pakokaasu?

Kommentit (6)

Ei se haju mitään haittaa, mutta en voi tajuta lapsensa läsnäollessa sisällä tupakoivia. Mun eräs tuttava poltti aina kotonaan ja ihmetteli sit suureen ääneen, kun 4-vuotiaalla oli jatkuva paha yskä. Vähän eri asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

siitä että meillä on aika usein siis käytännössä päivittäin keittiön tai olkkarin ikkuna auki ja sieltä tulee tupakan hajua kun ainakin 2 naapuria polttaa tupakkaa.

tilanne on aika hankala kun on pieni kerrostalo asunto(yksiö) ja aina välillä tulee tupakan hajua sisälle, on jo myöhäistä mennä laittamaan ikkunaa kiinni kun haju on tullut jo ja tulo loppuu aika pian kuitenkin etkä läheskään aina edes pääse ikkunaa sulkemaan ajoissa kun teet jotain. ikkunat ei ole ihan parvekkeiden vieressä, ettei hajua mitenkään älyttömän paljoa tule, hetken aikaa vaan. mutta kuitenkin aina muutaman kerran päivässä.

eikös tupansavulla ollut osuutta kätkytkuolemissakin? juoksisitteko itse heti tupakansavua haistaessanne laittamaan ikkunat kiinni vai miten toimisitte?

mutta luulisi että tuossa tilanteessa on enemmän haju- kuin terveyshaitta. Jos naapurit polttaa ulkona niin savusta kantautuu teille vain murto-osa; kätkytkuolemiin liitetty tupakansavu on ollut sitä että vanhemmat ovat itse polttaneet.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat