Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen vuosi sitten eronnut kolmen lapsen isä. Minne tahansa menenkin naiset ovat kimpussa. Mikä teitä yli kolmekymppisiä naisia oikein vaivaa? Kuka täysjärkinen ehdottaa lapsen tekemistä ensimmäisillä treffeillä? Yöelämässä naiset käyvät kiinni kun sika limppuun, osa säälittävästi osa agressiivisesti. Vuoden aikana olen saanut lukemattomia suoria seksiehdotuksia vain lyhyen keskustelun jälkeen.

Mitä tehdä?

Kommentit (15)

ihmisistä ei ole ihan siitä kaikkein tasapainoisimmasta päästä...

Kaikki mun " normaalit" kaverit ovat lopettaneet säännöllisen (= jokaviikkoisen) " bilettämisen" noin 26-30v iässä, kun on tullut muutakin elämään. Kuten perhe, säännöllinen duuni jne.

lähtökohtaisesti kaikki fiksut, hyvännäköiset ja hauskat miehet ovat 30-kymppisenä naimisissa. Kun tälläinen sitten tulee vapaille markkinoille, niin kaikki mimmit on tietysti kimpussa. Mutta millaiset? Heh, yli 30-kymppisillä sinkkumimmeillä on tosi pahasti vääristynyt kuva omasta tasostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja vähän reilu vuosi sitten eronnut. Kun menen baariin on miehiä ympärillä varattuja ja vapaita, nuoria ja vanhoja. Suoria ehdotuksia satelee, lähdetkö mukaan, saanko tulla mukaan, haluanko isoa yms.

Mikä teitä miehiä vaivaa? Kun sitten sanoo että ei kiitos, niin kuulee että kaikki yksinhuoltajathan suostuu, miksi siis en minä.

eli sanon raaásti lähe nosteleen... vitsit oon liian kiltti, aina ollut. Pitää kokkeilla tännään.

Väärä paikka voipi olla, no kokeillaan

kai tuo voi naisella olla ongelma jos on möllimagneetti tai käy muuten vaan väärissä paikoissa. mutta ei tässä maassa yhtään niin ultimaalisen ihanan näköistä naista ole että se ei saisi rauhassa olla kapakassa jos osaa itse kontrolloida tilannetta.

Olen siis 40+ ja jos sanon että ei kiitos, niin silti jäädään pyöriin ympärille. Kiedotaan kättä ympärille ja taputellaan takapuolelle, siis ihan oikeasti se on ongelma. Jos en halua miestä niin miksi sitä ei voi ymmärtää, haluan kuitenkin itse valita mieheni.

Ja tosiaankin olen kuulema niin nuoren näköinen että käyn 30-vuotiaasta, tämän sanoi ex-poikaystävän homo-kaveri ja ihan selvästä päästä

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat