Vierailija

Kommentit (4)

Eli kaikki onkin sitten ängetty jo laitokseen eli päiväkotiin. Mä nimenomaan haluan lapsilleni kodinomaisen hoidon en laitoshoitoa. Siellähän ei nykyäään edes valmisteta ruokaa vaan ruoka tulee toisesta paikasta eli LAITOSkeittiöstä! Laitokseen lapset pääsevät sitten jokatapauksessa, kun aloittavat koulun....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

on mennyt tosi hyvin. Hoitaja on aivan ihana ja lapsi menee mielellään hoitoon. Ulkoilevat päivittäin muiden hoitajien kanssa, joten kavereita riittää. lisäksi askartelevat paljon ja käyvät seurakunnan kerhossa.

Hoitaja noudattaa päiväkotien viikottaista ruokalistaa, joten ruokakin on kohdillaan.

Mitään huonoa sanottavaa en keksi. Aluksi olin tosi epäileväinen ja harmissani kun lapsi joutui pph:lle kun päiväkotiin ei mahtunut. Mutta onneksi löytyi tälläinen mukava, ammattitaitoinen ja lapsista oikeasti välittävä hoitaja.

Meillä lapsi kunnallisella pph:lla. Ollut pph:ssa yksivuotiaasta asti, on nyt 3-v. Ensimmäiset puolivuotta oli eri hoitajalla, joka jäi sitten itse äitiyslomalle. Oli ihan ok paikka sekin, mutta tämä seuraava hoitaja, jolla on ollut siitä asti, on oikea lottovoitto. Aivan ihana ihminen. Lapseni viihtyy erittäin hyvin siellä, hoitaja on luultavasti kuin toinen äiti hänelle, lapseni halaa häntäkin spontaanista ja antaa pusuja hoitajalle.

Hoitaja asuu hieman syrjässä, joten muita hoitajia ei pääse tapaamaan joten joskus mietin käykö aika yksinäiseksi kun en voi lähteä mihinkään puistoonkaan lasten kanssa, matka olisi liian pitkä. Ajoittain on kaupungin järjestämiä retkiä joihin tulee bussikyyti. Hoitajan piha on kuin pikkuleikkipuisto, hiekkalaatikot ja keinut ja liukumäet jne.

Ainoa huono puoli on se, että hoitajan sairastellessa pitää viedä lapsi varahoitoon. Eka varahoitopaikka, ryhmis, oli kaamea, ja lapsi itki siellä koko ajan. Saimme onneksi sitten varahoitopaikan vaihdettua ja nyt järjestely toimii. Jos hoitaja on kipeä niin tiedän voivani luottaa varahoitopaikkaankin (tämäkin ryhmis). Ekana aamuna viedessä ryhmikseen yleensä jää itkien mutta siihen ne itkut sitten jää, seuraavana aamuna menee mielellään. Harmittaa ne lyhyet itkut silti, mutta olen silti sitä mieltä että tämä on paras järjestely. Haluan lapseni olevan mahdollisimman kodinomaisessa hoidossa pääsääntöisesti, enkä siksi halua häntä laittaa päiväkotiin.

Tilanne olisi tietysti eri jos hoitaja olisi sellainen johon ei voisi luottaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat