Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ja minkävärisen?`

Itse olisin halunnut sen vaaleanpunainen/beige -haalarin, mutta en löytänyt, joten ostin kokonaan vaaleanpunaisen.

Kommentit (11)

en todellakaan osta reimaa vain " merkin" takia vaan koska kokemuksen kautta olen huomannut sen olevan paras niin käyttäjän kuin pukijankin kannalta :) Eli aloitukseni ei ole mikään Reiman mainostempaus!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Toisaalta en osta itselleni saati lapsilleni muutenkaan vaatteita joissa lukee kissan kokoisilla kirjaimilla vaatteen merkki. Jenkeissä käydessäni käyn oikeastaan aina outlet centereissä ja niissäkin valitsen vaatteet sen mukaan, että niissä ei merkki loista heti silmään.

Mitä väliä ostaako joku lapselleen reimateciä vai ticketiä, kunhan itse on tyytyväinen hankintaansa ja lapsella mukavaa. Reimateciä on aika monessa paikassa myynnissä ja siksi helppo hankkia. Joku tykkää shoppailla enemmän ja toinen haluaa ' lähikaupasta' napata mukaan kosteussuojapuvun lapselleen. Monet tuntuu tekevän ihan liikaa johtopäätöksiä yhden puvun merkin perusteella. Huoh.

JOhtuu varmaan siitä, että vauvan sivuilla niistä on puhuttu vuosien saatossa niin paljon.

Reimatecejä ostavat ne joille on tärkeää materiaaliset arvot. Ihan sama vaikka samasta kankaasta tehtyjä haalareita saisi halvemmallakin, tärkeintä kun on se merkki. Se merkki kertoo, että lapsella on mielettömän hyvät vanhemmat... Ja kuitenkin vanhemmuus on jotain mitä ei merkeillä mitata.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat