Vierailija

Haluan varmistaa, etten enää koskaan saisi päähäni hommata lisää lapsia.

Harmi että siihen menee vielä pari vuotta

Kommentit (9)

Mä täytän tänä vuonna 30, ja lapsia vasta yksi. Lisää tulee sitten joskus 30+. En ole vielä vanha :) Miten kaikki ehtivätkin hankkia monta lasta jo ikävälillä 20-30?

Olen niiiiiin väsynyt äitiyteen, pikkulasten kiljuntaan ja kaikkeen mitä tähän liittyy! Pelkään ajan kultaavan muistot ja saavan aikaan sen, että haluaisin vielä iltatähden.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Se on yleinen suositus, että yli 30 vuotta JA kolme lasta. Lääkäri itse päätää, yleensä haluaa jotain henkisiä tia fyysisiä seikkoja päätökseen.

Tottahan se on, että kierukka on varmempi ehkäisykeino kuni naisen sterilisaatio ja ehkäisee samalla monia kohtu- ja synnytyselinsairauksia. Siksi suositellaan sitä.

http: //www. finlex. fi/fi/laki/ajantasa/1970/19700283? search%5Btype%5D=pika&search%5Bpika%5D=steril%2A

Ja lääkärillä on periaatteessa velvollisuus kirjoittaa lausunto ylipäänsä mistä vaan, jos potilas pyytää, toki sisältö on lääkärin määrättävissä. Mutta faktat pitää lausunnossa olla oikein.

Tämän pohjalta siis ihmettelen sitä, jos joku on ehdottomasti halunnut sterilisaation ja on kieltäydytty kirjoittamasta lausuntoa siitä.

3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat