Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

hänen ja perheensä kuulumiset voi lukea facebookistakin. Hmph.. Tosi kiva pitää yhteyttä yllä yksipuoleisesti.

Kommentit (8)

Tää sun kaveris on maailman napa. Hän on niin tärkeä että muiden on oltava hänestä kiinnostuneita ja hän voi itse valita milloin hän antaa valonsa loistaa kenenkin puoleen. Anna hänen pitää haavemaailmansa tuollainen sinnikäs uskollisen koiran käytös vain ruokkii hänen egoaan ja osoittaa että aurinkokuningas on oikeassa...

Lainaus:

Jos tykkää käyttää facebookia eikä meilailla. Eiks se oo sulle ihan sama minne naputtelet..?

Ja se, että _kaikkien_ pitäis olla siitä niin hitsin kiinnostuneita ja innostuneita.. yäk yäk.. Mitä liikaa vaatii meiliin vastaaminen?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä soitan, minä tekstailen, minä mailaan... ja saan aina silloin tällöin vastauksen. Enkä minäkään jatkuvasti ota yhteyttä. Soittanut olen viimeksi kesäkuussa, tekstarin olen viimeksi lähettänyt huhtikuussa ja mailia heinäkuussa ja viime viikolla. Soittoihin vastaa, maileihin ehkä joka kolmas tai neljäs kerta. Alkaa oikeasti mitta täyttymään. Kyse on lapsuudenystävästä, ihmisestä, jolle olen ollut kaasona, olen lapsen kummi jne. Lapsella on pian taas synttärit, mutta tekisi mieli jättää huomioimatta, kun äitiä ei pätkän vertaa näytä kiinnostavan. Viime vuonna lähetin lahjan ja sain kiitoksen vasta kahden kuukauden päästä, kun soittaessa muisti sanoa... "mun pitkin sua kiittää..." Sama toistui jouluna. Minä lähetin lahjan ja sain sitten pari päivää joulusta lyhyen kiitostekstarin.

Lainaus:

Ja se, että _kaikkien_ pitäis olla siitä niin hitsin kiinnostuneita ja innostuneita.. yäk yäk.. Mitä liikaa vaatii meiliin vastaaminen?

ap

Samahan se on minne viestisi naputtelet. FB:iin ei tarvitse välttämättä kuin rekisteröityä kuten mihin tahansa s-postiohjelmaan. Ja vahingossa saatat vaikka saada yhteyden vanhoihin tuttuihisi :-)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat