Vierailija

Mulla ei meinaa enää hermot kestää.. ;((

Kommentit (5)

Mulla tää ei vaikeuta elämistä mitenkään, onpa jotain puuhasteltavaa viikonloppuihin. Ainoa asia joka hiukan häiritsee on se että muita häiritsee... (siis kylässä kävijöitä ja tuttavia jotka kyselevät joko on valmista)

Täällä yksi. Kokoajan on joku huone remontissa. Kesällä keittiön vuoro ja sitä odotan kauhulla... Ei ole ihan pikkujuttu kun joudutaan purkamaan rakenteitakin, ei pelkkiä keittiökaappeja.

Ekat kuukaudet asuttiin ulkovessan ja ulkosaunan varassa. Onneksi ne oli kunnossa kun vauva syntyi.

Mekin teemme ilman lainaa eli aina sen mukaan mitä säästöön jää eli hidastaa hommaa entisestään. Mutta taitaa olla meillekin jo elintapa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

viimeset yhdeksän vuotta on tällänen tilanne ollut.

Ensimmäiset 8 vuotta vahan remppaamista ja nyt uuden rakentamista.

ai tämä jo meilä on elämäntapa. Vapaa-aikaa ei osaisi varmaan viettääkään ellei olisi koko ajan joku projekti meneillään.

Mitäs te ap sitten remontoitte/rakennatte ja kuinka kauan?

vanhaa taloa remontoidaan hartiapankilla, eli mies remontoi kaikki illat ja vapaa-ajan, minä hoida KAIKEN muun. meidän ei onneksi tarvitse asua rkennuksilla (ei voisikaan sillä sielä ei ole vettä) joten se " helpottaa" vähäsen, ainoastaan rankkaa välillä tämä yksin olo, ollaan jakaannuttu hieman kahteen leiriin: on lapset ja minä ja toisessa leirissä mies, jolla omat tavat, aikataulut. . . kaikki.

minuakin rasittaa eniten kaikki jotka jaksavat aina kysellä no koskas muutatte? koska talo on valmis? -mistä sen tietää?! välillä tuntuu ettei sitä päivää tulekkaan, kun kestää ja kestää. tsemppiä kuitenkin kaikille " remonttileskille"

Suurin pelkoni on että joudun itse elämään kuvailemaasi elämää ;) Meillä menossa rivarin remontointi. Aika vähissä, rahat vähissä.. Synnytys lähellä. Tarkoitus myydä tämä paska joskus ja rakentaa omakotitalo.

ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat