Vierailija

se jatkuva työn ylistäminen ja siinä itse asiassa se, että välillä aina puhutaan paikallisesta sopimisesta. Kun on ikää jo ja erilaisia työnantajia nähty, niin tuo kuulostaa vähän villiltä. Mulla on ollut työnantaja joka ei A) olisi halunnut antaa lainkaan ruokataukoa B) maksoi palkan milloin huvitti C) ei maksanut lomarahoja D) ei olisi antanut palkkaa sairaslomasta E) ei antanut kahvitaukoja lainkaan F) ei maksa sairaan lapsen hoitamisesta G) ei maksa ylityökorvauksia.

Ja nää kohdat on siis usealta eri työnantajalta, ei saman tekosia. Liiton kanssa on aina saanut tapella nää asiat kuntoon, ai niin, on ollut myös yksi laiton irtisanominen joka tuli maksamaan työnantajalle 8000 euroa.

Olen hallinnon työntekijä, ja nää työpaikat on täällä kehä ykkösen sisäpuolella ihan normi...

Kommentit (6)

Työ on tosi vaativaa, raskasta ja vastuullista. Siksi äänestän vasemmistoa, että meidät tavalliset duunaritkin otettaisiin joskus huomioon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Helppo juttu. Äänestä vaikka vihreitä. Sieltähän löytyy poliittiselta väriltään laidasta laitaan ja se vihreys on kuitenkin eduksi meidän pallollemme - ei ehkä mene ihan metsään äänet.

Mua arveluttaa kokoomuksessa jo niiden ehdokkaiden ulkonäkö. Olisi kiva tietää jokaisen puolueen ehdokkaiden vuosiansiot! Ja myös puolisoiden (siis esim. kokoomuksen sairaanhoitajaehdokkaat saattavat hyvinkin olla hyvätuloisen puolisoita - miksi muuten olisivat rahakkaiden puolella)

Kokoomushan ajaa aktiivisesti tätä paikallista sopimista ja heidän mielestään ammattiliitot ovat menneen ajan juttuja, jotka pitäisi lakkauttaa mahd nopeasti.

Kokoomus arvostaa rehellistä työtä, ei sosiaalipummina elelemistä. Mitähän pahaa siinä voi olla, ihmettelen vain. Ja miksei omalla työllään saisi rikastua ja miksei vaativasta työstä saisi maksaa sen mukaista palkkaa? Kommunismi on hei kuollut jo.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat