Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Nimittäin tuttavien ja sukulaisten kysely, että milloin lähdet töihin? Tähän saa taas vastailla harva se päivä ihan kuin se nyt olisi meissä kaikkein kiinnostavin asia.. ehkä se sitten onkin.

Vauva on kuitenkin vasta muutaman kuukauden ja muitakin alle kouluikäisiä lapsia meillä on ja hoidan heitä kotona. En ole ollut yhtäjaksoisesti vielä vuottakaan kotona. Vuosi sitten olin töissä tähän aikaan ja oli tosi raskasta kuskata lapsia hoitoon ja hoitaa vaativaa työtä. Työ-työkö se on kaikkein tärkeintä? En ole äiti enää ihan nuorimmasta päästä, joten vuosikausia on tullut töissäkin oltua. Nautin kotona olosta enkä haikaile vielä yhtään töihin.

Mikä olisi napakka vastaus moisille uteluille vai ärsyynnynkö turhan herkästi? Kiitos kun sain purkautua!

Kommentit (3)

Tartteeko tuosta nyt loukkaantua? Eikö sitä voi ihan nätisti sanoa, että:

aliinasofia:

Lainaus:

Nautin kotona olosta enkä haikaile vielä yhtään töihin.

Minä sanoin silloin kyselijöille, että olen kotona TIETYSTI siihen asti, kun nuorin täyttää 3v. En voisi kuvitellakaan vieväni hoitoon nuorempana.

Nämä lauseet riitti, ei tarvinnut enää selitellä lisää. Nyt olen perhehoitaja eli sijaisäiti ja ei ole suunnitelmissa töihin lähteä... Eiköhän ihmiset ala kohta kyselemään taasen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat