Vierailija

Sain kuvankin räpsästyä!! Onpa kaunis ja laiha nainen!! :):) Lapsetkin oli aivan innoissaan!! :)))

Oli mahtavaa nähdä hänet! Vaikkakin vain lyhyen aikaa ja henkivartijoiden kanssa, mutta kuitenkin!!

Kommentit (25)

Ehkä turhamainen minäni on vähän kade, ei noita megajulkkiksia ihan joka päivä ainakaan meikäläistä vastaan kävele. Aika harvaa muutakin varmaan, megajulkkiksia kun on esim. suomalaisissa harvakseltaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Sain kuvankin räpsästyä!! Onpa kaunis ja laiha nainen!! :):) Lapsetkin oli aivan innoissaan!! :)))

Oli mahtavaa nähdä hänet! Vaikkakin vain lyhyen aikaa ja henkivartijoiden kanssa, mutta kuitenkin!!

Vierailija:

Lainaus:

En tosin sillä hetkellä tiennyt kuka hän oli, mutta saadusta nimmarista muut minua valistivat! Kerrankin jonkun julkun tapaa enkä edes tunnistanut, just mun tuuria:)

En tosin sillä hetkellä tiennyt kuka hän oli, mutta saadusta nimmarista muut minua valistivat! Kerrankin jonkun julkun tapaa enkä edes tunnistanut, just mun tuuria:)

Tokihan joitakin julkkiksia on helppo bongata isoilta lentoasemilta. No big deal, olen minäkin muutaman nähnyt. Ja jopa lentänyt samassa koneessa, vautsi vau.

Vierailija:

Lainaus:

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat