Vierailija

itse yhteyttä. Tosin mulla menisi viikkoja siihen varmaan, en ole kovin riippuvainen ystävistä. Tarvitsevatko nykyajan ihmiset niin kovasti kuuntelijaa, koska sellainen todella osaan olla (ja pitää asiat omana tietonani) ja se ehkä vetääkin mehut minusta vai miksi minua tavoitellaan niin ahkerasti?

Kommentit (21)

Vierailija:

Lainaus:

Teksarini on jatkuvasti tukossa viesteistä-

nytkin gsm:n automaatisa 4 vastaamatonta viestiä-

e-mailista delasin jo osan...

---

Taidat olla pidetty-

sekin on imartelevaa-

Itse olen valinnut itselleni pari-kolme luottoystävää-

lopuille vastaa kun ITSe ehdin.

Sorry vaan, tutut.

Ps. Pidetäänkö sinua Leelian Lepotuolin kuten minuakin ENNEN?

Ihanaa, vihdoin joku joka ymmärtää! Todellakin on yksi luottoystävä, jolle voin kertoa omiakin asioita, muille ei. Pidetään Leelian Lepotuolina, kuinka päästä eroon?

Vierailija:

Lainaus:

Katkaise ystävyyssuhteesi, jos ne sinua noin paljon ahdistavat. Et edes ansaitse ystäviä, kun tuollaisia mietit. Tietäisivätpä ystäväsi mitä heidän yhteydenotoistaan oikeasti ajattelevat niin johan puhelut loppuisivat.

- katkera ystävätön -

Itse asiassa, minua ei haittaisi tippaakaan olisiko minulla kodin ulkopuolisia ystäviä. =) Olisi huomattavasti mukavampaa, kun kukaan ei piinaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli jos luottamus ei ole molemminpuolista ja ystävyys muutenkaan antoisaa kannattaa ottaa etäisyyttä. Vastaat viesteihin ja soitat takaisin vasta kuin siltä tuntuu!

Vierailija:

Lainaus:

Koen kuitenkin, että minun pitää soittaa takaisin jossain vaiheessa, jos minua on tavoiteltu. Vai pysyttekö muut olemaan soittamatta takaisin tai vastaamatta viesteihin?

Teksarini on jatkuvasti tukossa viesteistä-

nytkin gsm:n automaatisa 4 vastaamatonta viestiä-

e-mailista delasin jo osan...

---

Taidat olla pidetty-

sekin on imartelevaa-

Itse olen valinnut itselleni pari-kolme luottoystävää-

lopuille vastaa kun ITSe ehdin.

Sorry vaan, tutut.

Ps. Pidetäänkö sinua Leelian Lepotuolin kuten minuakin ENNEN?

Soita vasta sitten kun sinua kiinnostaa. Kyllä ne yhteydenotot siitä vähenevät. " Ystäväsikin" ansaitsevat empaattisemman kaverin, joten suurta vahinkoa ei käy, jos he suuttuvat siihen, ettet vastaa puheluihin.

Vierailija:

Lainaus:

jos ne häipyis oikeasti niin oliski jo toinen ääni kellossa

Nojaa, olin onnellinen kun muutettiin aikoinaan uudelle paikkakunnalle ja ei ollut uusia kavereita kolmeen vuoteen, eikä tarvinnut nähdä ketään=)

ja kysellään kahville. Että ei saisi edes töitään rauhassa tehdä! Aina on jollain jotain asiaa.... Tai jotain valittamista. Musta on aivan kamalaa, kun mulle soittaa elämäänsä valitellakseen sellaiset " ystävät" joilla ei mun tilanteeseen verrattuna ole mitään hätää. Tuntuu, että jotkut tyypit ei ollenkaan tajua, että mulla on oma elämä, oma työ ja omat lapsetkin huolehdittavana. En jaksa käyttää aikaani kuunnellen jonkun typeriä juttuja.

Kyllä ne ihmiset lopettaa yhteydenpidon sinuun, kun vähän vihjaiset, että sinulla ei ole oikein aikaa vastata puheluihin. Tuollainen " mukava" ihminenhän saa uusia ystäviä sitten kun tarvii.

Katkaise ystävyyssuhteesi, jos ne sinua noin paljon ahdistavat. Et edes ansaitse ystäviä, kun tuollaisia mietit. Tietäisivätpä ystäväsi mitä heidän yhteydenotoistaan oikeasti ajattelevat niin johan puhelut loppuisivat.

- katkera ystävätön -

Vierailija:

Lainaus:

Tuon, kun rohkenisin tehdä, niin olisi huomattavasti helpompaa. Ja jos joku suuttuu, kun en ota yhteyttä, olisi yksi kuunneltava vähemmän. (mustaa huumoria)

Minulla ei ole ketään ystäviä enää kenelle voisin soittaa tai kuka soittaisi minulle. :( Minua ihan ärsyttää, että jollakin voi olla riesaksi asti ystäviä. Mitä sinulla on mitä minulla ei ole? Kyllä minäkin osaisin kuunnella.

Ihmiset juttelevat mielummin netissä kasvottomana ja sitoutumatta, koska ovat niin laiskoja ja itsekkäitä. Minä olen kyllä osannut lopettaa soittelemisen parille ystävälleni, kun he eivät ole enää vastanneet puheluihini. Onneksi olen saanut uusia ystäviä. Inhoan tätä nykymaailmaa! Minä, minä, minä. Raamatun voisi kirjoittaa uusiksi: Rakasta itseäsi niin paljon kuin voit ja lähimmäistä silloin kun hänestä on sinulle hyötyä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat