Vierailija

Kommentit (22)

Kaikkea hyvää teille ja siunausta!

Minäkin ajattelen niin, että liika ankaruus ja tiukkapipoisuus on pahasta. Sellainen ilmapiiri on lakihenkinen eikä armollinen, ja kristinuskossa on kyse armosta ja rakkaudesta, ei siitä, että jokaista sääntöä pitäisi noudattaa tiukkapipoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole harrastanut uskontojen shoppailua. Ennen uskoontuloa olin lähinnä agnostikko, mutta kiinnostunut myös hindulaisperäisistä uskonnoista ja jossain määrin new agesta. Luin niistä aika paljon, mutta oloni ei ollut todellakaan hyvä.



Jos sua haluttaa " kokeilla" kristinuskon paremmuutta omassa elämässäsi, niin suosittelen tutustumista Raamattuun, ensin vaikka Johanneksen evankeliumiin. Rukoile Jumalaa ja pyydä häntä näyttämään sulle todellisuutensa ja rakkautensa. Pyydä syntejäsi anteeksi ja kutsu Jeesus elämääsi.

Suhtaudun muita elämänkatsomuksia edustaviin ystävällisesti. Pidän siitä, että saan kertoa heille olevani kristitty. Toivon, että hekin löytäisivät Jeesuksen elämäänsä.



Vierailija:

Lainaus:


Mitä jos lapsesi ei kasva uskoon?

Mitä jos lapsesi haluaa muusta uskonnosta puolison?

Mistä jos lapsestasi tulee homoseksuaalinen?




En voi päättää uskoontulosta tai uskoon kasvamisesta lasteni puolesta. Voin antaa heille rakastavan, kristillisen kasvatuksen ja rukoilla heidän puolestaan. Tiedän rukoilevani lasteni puolesta ja heidän uskoontulonsa puolesta niin kauan kuin elän.



Jos lapseni on kristitty ja haluaa toisuskoisen puolison, asia on hänen omasa. Jos hän rakkautensa vuoksi kääntyy esim. muslimiksi, niin jatkan rukoilua hänen puolestaan.



Jos lapseni on homo, hän on. Jumala rakastaa kaikkia, homojakin. Toivon että lapseni löytää pysyvän kumppanin.

Niinpä :-)

Mä vaan tunnen sen, uskon sen, tiedän sen. Mun elämäni on niin uutta nyt, täynnä armoa ja rakkautta. Jumala on muuttanut mut, hän rakastaa mua ja mä tunnen sen sydämessäni koko ajan. Eikä hän vaadi multa erinäisten sääntöjen noudattamista, jotta kelpaisin hänelle, vaan olen hänen omansa ihan ehdoitta, yksin armosta ja rakkaudesta.

Me olemme myös kristitty pari. Ja tulossa esikko.

Niinhän se on että kertoa voi lapselle muttei pakottaa mihinkään. Hienoa ap että olet noin avarakatseinen, valitettavan paljon tapaa sitä että kristittyjen perheessä on tiukka ajatusmaailma. Tunnen perheen jossa lapset on kasvatettu liiankin tiukasti ja nyt aikuisia he ovat hukassa elämän kanssa ja sen että pitäisi ajatella itse.

Raamattu sen kertoo. Esimerkiksi näin:



" Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani." Joh. 14:6



Ja tuossa siis puhuu Jeesus.



Olipa paha kysymys...

En minä valinnut kristinuskoa. Jumala kutsui minua. Hän kutsui voimakkaasti... " tappelin" vastaan aikani. Jumala lähetti elämääni uskovia ihmisiä. Tein lopulta uskonratkaisun, ja se oli elämäni paras päivä.

Minä uskon, että kristinusko on ainoa oikea uskonto.

Kolme lasta. Yhden nimi Raamatusta, yhden ei, yhden nimen " alkuperäinen versio" Raamatusta.



Jos tahdot uskosi näkyvän enemmän, rukoile Jumalalta rohkeutta siihen. Rukoilen puolestasi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat