Seuraa 

hei!

en ole aiemmin kirjoitellut tänne, mutta vuosia taustaillut. Nyt tuli kuitenkin vastaan ongelma, josta tuntuu löytyvän hirveän huonosti tietoa.

elikkä, olen raskaana (rv 5+4, la 6.11) ja noin viikon verran minulla on tullut ruskeaa tuhruvuotoa pyyhittäessä, välillä enempi välillä niukemmalti, välillä lorahtaa oikein vertakin (ruskeaa) housuihin saakka, kunnes taas niukkenee tuhruksi.

Eka neuvola on parin viikon päästä 23.3. sen verran netistä löysin tietoa, että ei välttämättä ole vaarallista, kun minulla ei ole minkäänlaisia kipuja eikä veri ole kirkasta (punaista). silti pelottaa aivan sairaasti keskenmeno.

Kertokaa kaikki vastaavan kokeneet tai asiasta jotain tietävät, miten teillä on raskaus sujunut tällaisen jälkeen.

Ai, niin kyseessä on toinen raskaus. Esikoinen on syntynyt 2.2003 ja tätä toista on yritetty jo reilut 3,5 vuotta.

Minulla todettiin pco viime joulukuussa sekä prolaktiiniarvot olleet koholla pitkään. Tämä kyseinen kierto, josta nyt tärppäsi, on ensimmäinen kierto, jossa lääkitys molempiin vaivoihin (Clomifen ja parlodel). clomeja söin 2tbl päivässä kp 5-9 ja parlodelia joka päivä 1/2 tabua.

ei tässä voi muuta kuin odottaa ja seurata tilannetta, mutta muiden kokemuksista lukeminen helpottaisi oloa kummasti.

Kommentit (3)

Mulla on jo kahdessa raskaudessa tuhrutellut, ja kaksi tervettä lasta on saatu! : )

Esikoista odottaessa tuhruttelu kesti jopa useamman viikon, n. rv6-10. Alkuun olin aika paniikissa ja vessaan meno aina jännitti, mutta sitten siihen jo melkein tottui... ; ) Ja sitten se loppui.

Kuten jo itsekin kirjoitit, tuhruttelusta ei kannata huolestua niin kauan kun se ei ole runsasta ja selkeästi veristä.

Onnea odotukseesi!

-Tua

PS. Mullakin on pco. Eka lapsi on clomeilla alkuun saatu, toka luomu.

Sun kannattaa testata raskaustestillä vielä lähempänä tuota ekaa nla päivää, että vieläkö näyttää plussaa. itselläni ruskehtavaa vuotoa oli vain 3 päivää, mutta säikähdin kyllä

Sisältö jatkuu mainoksen alla

helpottaa kuulla, että jollain on mennyt positiivisesti tuhrusta huolimatta.

t.supeliini joka jää jännityksellä odottamaan kuinka itselle käy

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat