Vierailija

Kaupassa heidän perässään kuljetaan, etteivät vaan pääse varastamaan, vanhemmat kieltävät lapsia leikkimmästä romanilasten kanssa

Kommentit (7)

Ihan julkista haukkumista ja nöyryyttämistä, kahviloissa ei palvelua, ei sisäänpääsyä huvipuistoihin, museoihin.... Ja ihan yleistä tuommoinen siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

MOntako romania on työelämässä? Mistä ne saa rahat mersuihin ja muuhun luksukseen?

Ja tuo varastelu on niin päivänselvää. Olen itse ollut kaupassa töissä ja suurin osa romaneista harrasti myymälävarkauksia, jo lapsesta lähtien.

Toki on niitä, valitettavasti harvoja, jotka on kunnollisia mutta rehellisesti sanottuna minun kohdalleni ei ole koskaan, siis ei koskaan osunut rehellistä, ei edes MUKAVAA romania! Ihan oikein että niitä seurataan kaupassa! olen nähnyt minta kertaa kun ne laittavat pikkulastensa huppuun tavaraa ja ne lapset pudottelee tavaroita kaupan hyllyltä kiinnitääkseen myyjien huomion kakaroihin että äiti voisi äkkiä napata jotain hameensa alle!

Kyllä ehdottomasti annan lasteni leikkiä romanilasten kanssa siitä huolimatta! Monesti ihan valkolaiskakara saattaa käyttäytyä huonommin kun romanilapsi!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat