Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Meidän ihana anoppi hoitaa poikaani nyt puolen vuoden ajan kun olen töissä, ennen kakkosen syntymää. Hoitojakso alkaa olla kohta päätöksessään ja haluaisimme häntä jotenkin kiittää. Rahaa ei suostu ottamaan hoitoajalta. Tykkäisin, että olisi jotain sellaista henkilökohtaista, ehkä lapseenkin liittyvää. Ihan vaan t-paidassa yhteiskuva ei tähän hätään riitä, vaan saa olla arvokkaampi. Keksiskö joku jotain?

Kommentit (4)

Meillä ei ole vastaavaa hoitotilannetta ollut, mutta viime kesänä vietin anoppi ja appiukko viikonlopuksi Naantalin kylpylään muuten vaan. Itse oltiin pidennetty viikonloppu ja he olivat paikan päällä pe-su. Varasin etukäteen heille hieronnat ja sen lisäksi vietettiin yhdessä koko viikonloppu uiden, ulkoillen ja hyvin syöden. Kyllä he nauttivat ja itse asiassa ihastuivat niin paikkaan, että ovat lähdössä sinne ensi kuussa uudestaan kaksin ;-).

Tietysti on ihmisiä, jotka ramppaavat kylpylöissä jatkuvasti. Meillä appivanhemmat eivät kuitenkaan ole pahemmin kulkeneet, joten tuo reissu oli napakymppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieleeni tuli esim. medaljonki, jonka sisään voisi laittaa lasten kuvat. Edellyttäen tietysti ettei lapsia ole kovin monta ;-)

Tai vaikka valokuva-albumi, johon kerää kuvia anopin ja lasten yhteisistä hetkistä, ja sen lisäksi jokin (rahallisesti) arvokkaampi lahja. Vaikka juuri jokin koru. Esim rannerenkaaseenhan voi kaivertaa jotain mukavaa, kuten " Kiitos mummille yhteisistä hetkistä! T. Lasten nimet"

Tällaiset nyt tuli mieleeni...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat