Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaverin kanssa alettiin yhtä aikaa yrittämään vauvaa ja sillä natsasi melkein ekasta kierrosta.

Nyt kaveri vartoo jo toista, joten ei oltu kauaa tasoissa. :´(

Olen tänään vaipunut synkistelyyn.

Näitä synkkiä päiviä tulee edelleen, vaikka olen jo melkein kohtalooni tyytynyt...

Kommentit (15)

Mullakin keskenmeno vuosi sitten, eikä uutta raskautta kuulu.

Veljen perheeseen tulossa esikoinen (eka lapsenlapsi), vaikea myöntää edes itselleen kuinka kovasti kirpaisee, että minun lapseni ei saanut syntyä.

ymmärrän varsin hyvin tunteeni. Ja noita laskettujen aikojen miettimisiä. Itselläni kolme keskenmenoa, joista myöhäisin 18 viikolla. Noiden keskenmenojen jälkeen syntyi neiti, joka on nyt yksi vuotias. Toivottavasti teidänkin haaveet toteutuvat pian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En ole kokenut keskenmenoja mutta muista menetyksiä kylläkin elämässäni !

Mä toivon teille kaikille sureville kauheesti voimia ja valoisia päiviä myös!

Mun oli vaikee saada lasta ja nyt kun on Aarteemme pian 2v. niin sitä tajuaa vasta nyt että mitä olisikaan menettänyt jos ei olisi koskaan saanut raskautua, odottaa ja ennenkaikkea saada sitä ihanaa lasta !

Kun aloimme yrittämään lasta ja jos heti olisi tärpännyt, niin lapsi täyttäisi loppuvuodesta 8-v. Onneksi meillä on nyt 4,5-v ja 1-v lapset ja yksi km-vauva (joka olisi nyt 2-v). Toivon, että pian saatte oman lapsen.

kesällä kolme, menkat oli myöhässä, joten lasketun ajankin laskin silloin...

ei tullut lasta seuraavillakaan lapsettomuushoidoilla. sillä onnistunut raskaus päätyi tapaturman vuoksi keskenmenoon rv 15. Vauva olisi nyt puolitoista vuotta...

sen jälkeen on ollut epäonnistuneita hoitoja, mutta nyt elämässäni kääntyi onnen lehti.

Neljäs hoito (PAS) toi juuri positiivisen tuloksen eli olen rv 5

ja toiveita täynnä.

Halauksia ja onnistumisen onnea vauvasta haaveilevat!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat