Seuraa 

eli täs alkuvuodesta on perustettu uus yksityinen neuvola Poriin ja toiminta-alue ulottuu myös lähikuntiin. lisää tietoa www.hellahathor.com

voin suositella! täti on ihanan innostunut, hyvin koulutettu, mukava ja kokenut. hän siis tulee kotikäyneille ja tarjolla on monenlaista. itse olen kokeillut äitiysvatsatanssia ja kuunneltiin vauvasen sydänääniä :)

toivottavasti tälläselle tilattavalle kotineuvolalle on kysyntää kunnolla niin saadaan pitää Hellä saatavilla :)

Tiina ja vauvanen rv 30

Kommentit (7)

Odotan myös ekaa vauvaa, viikkoja 24+2.

Olen miettinyt kotisynnytystä, tietääkö joku hoitaako Hellä kotisynnytyksiä? Vai olisiko mahdollista että hän tulisi sairaalaan mukaan ja hoitaisi synnytykseni siellä?

Onko Hellän vastaanotolle pitkä jonotusaika?

Onko muuten Hellän oikea nimi Hellä? ;-)

-martza ja masuasukki-

Kumpi sä olet siinä mainoksessa :) Meinaan tuli mieleen ainakin toisen naisen isosta mahasta, että kehtaako sinne tulla vielä rv 14-15, kun maha ei juuri edes vielä näy? Nimittäin mun selkä on taas vihoitellut ja ajattelin, että josko tosta tanssista olis apua.

Tintti rv 14

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse törmäsin eilen Hellän lehti-ilmoitukseen ja kiinnostuin erityisesti tuosta vatsatanssista. Taidan jossain vaiheessa mennä kokeilemaan! Joku taisi täällä kysyä kotisynnytyksistä ja lehdessä Hellä kommentoi, että hän kannattaa mieluummin sairaalasynnytyksiä, koska ne ovat turvallisempia.

ja meillä molemmilla, jotka kuvassa olemme, on la toukokuussa. me ollaan " aktiivit" kun ollaan harrastettu vatsatanssia muutenkin. mut tottakai joukkoon saa tulla pienemmälläkin vatsalla! :) minä olen suunnitellu tulevani jatkamaan heti vauvan saatuanikin! äitiysvatsatanssi on tarkoitettu ihan kaikille, joita äitiys koskee :)

kehtaaminen ei saa olla esteenä varsinkaan jos on jotain tollasta selkäkipua tai muuta mihin vois mukava liikunta auttaa. terveys ensin ja kehtaaminen vasta viimisenä! :) ja mulla ainakin on vatsatanssi auttanu selkäkipuihin.

tule ihmeessä ja ota kaikki kaveritkin mukaan! raskautta suunnittelevat ja jo synnyttäneet :)

Tintti23:

Lainaus:

Kumpi sä olet siinä mainoksessa :) Meinaan tuli mieleen ainakin toisen naisen isosta mahasta, että kehtaako sinne tulla vielä rv 14-15, kun maha ei juuri edes vielä näy? Nimittäin mun selkä on taas vihoitellut ja ajattelin, että josko tosta tanssista olis apua.

Tintti rv 14

ja ihan tiedoksi, että minäkin siinä mahani kanssa mainoksessa (satakunnan viikko-lehdessä, joka ilmesty eilen) tanssin! :) ja satakunnan työ-lehdessäkin oli juttu tästä, jos joku tahtoo lisää lukea :)

niin niitä tanssikertoja on nyt ainakin 2.5 ja 16.5 Pihlavassa (Valpio&Paasiaho) klo 17-18 ja Vanhallakoivistolla (Studio Iftah) 27.4, 11.5, 25.5, 15.6 ja 29.6 klo 17-18 ja maksaa siis 5e/kerta. (nää tiedot ja paljon muuta löytyy myös www.hellahathor.com)

Lämpimästi tervetuloa tutustumaan ja tanssimaan! nähdään siellä :)

aktiivitanssija-Tiina ja masumuksu rv 35

Olen myös ensari, raskausviikkoja 21. Kiinnostaisi tietää mitä yksityiset käynnit ovat maksaneet ja pitikö lisäksi käydä normineuvolassa. Mistä asioista puhuttiin ja mitä tehtiin? Oliko käynti erilainen kuin tavallisessa neuvolassa? Missä neuvolatädillä oli vastaanotto? Olisin tiedosta tosi kiitollinen :)

minä olen kyllä käynyt ihan normineuvolassa enimmäkseen ja tämä mun " koekäynti" oli yhdistettynä harrastukseen (käydään Hellän kans samassa vatsatanssissa). Hellän nimi siis on oikeesti Hellä ja hän tekee siis kotikäyntejä/ei omaa vastaanottoa. maksusta pitänee kysyä tapauskohtaisesti (sisältänee matkakuluja tms.) kuin myös synnytyksen hoitamisesta: hella@hellahathor.com

Käynneillä sisältö on samaa kuin normineuvolassakin (" Normaali raskauden seuranta; painon, verenpaineen, virtsan valkuaisen ja sokerin seuranta sekä sydänäänten seuranta" +Kullakin käynnillä voidaan sopimuksen mukaan sisällyttää perhe- ja synnytysvalmennuksen osioita) Tätä vois siis käyttää normineuvolan ohessa/sijasta/lisänä. jos vaiks jostain syystä ei pääse neuvolaan tai kemiat oman neuvolan tädin kans ei vaan kertakaikkiaan toimi tms. tai jos tahtoo jotain seurantaa useammin kuin neuvolassa käyntejä. Tottahan se hiukan on erilaista, mutta vaan positiivisemmin minun mielestäni! saa olla omassa kotonaan (tai muualla, mihin sit sopiikaan) ja asiat saa soviteltua omista lähtökohdistaan. on niin uus juttu, että vielä ei taida olla hirveitä jonoja. suosittelen lämpimästi! kysykää ja kokeilkaa :)

ja " mainostettakoon" vielä, että 23.3 ja 30.3 klo 17.00 Hellä pitää äitiysvatsatanssia Vanhallakoivistolla (5e)! minä ainakin menen :)

ottakaa siis rohkeasti yhteyttä Hellään itseensä! nettisivujen kautta/sieltä löytyy muutkin yhteystiedot. ja saa sanoa, että Tiina suositteli :)

siri83:

Lainaus:

mitä yksityiset käynnit ovat maksaneet ja pitikö lisäksi käydä normineuvolassa. Mistä asioista puhuttiin ja mitä tehtiin? Oliko käynti erilainen kuin tavallisessa neuvolassa? Missä neuvolatädillä oli vastaanotto? Olisin tiedosta tosi kiitollinen :)

Tiina ja vauvanen rv 30

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat