Vierailija

Sanokaa parhaita ja suht edullisia yhdistelmävaunuja! 3 vai 4 pyöräiset? Merkkejä kiitos, ja jos jaksatte, niin myös linkkejä tänne :D

kiitos!

Sivut

Kommentit (30)

meinasin minäkin suositella, mutta viesti ei lähtenyt kun laitoin linkin...

http ://www .lastentarvike .fi/default .asp?docId=11971&paatuoteid=679&valikoimaid=1

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Varsinaisia vaunuja käytetään vain puoli vuotta, jonka jälkeen vauva yleensä viimeistään haluaa istua. Voi olla että vauva ei viihdy makuullaan ollenkaan vaunuissa kuin nukkuessaan, minulla oli tuollainen vauva. Panosta ratasosaan.

Jos liikut paljon autolla, sinun tekee mieli joka tapauksessa hankkia kevyemmät rattaat, koska yhdistelmät ovat todella raskaat ja kömpelöt siirrellä.

Vierailija:

Lainaus:

Olen tykännyt ihan älyttömästi Teutonian Mistraleista! Tosi kestävät, ei mitään vikaa ole ollut, nyt jo kahdella lapsella käytetyt.

Ja niistä tulee kohtuu sirot rattaatkin, eli ei tarvii rattaita erikseen hommata... Suosittelen! :)

parhaat ovat brio yhdistelmät-

myös teutoniat ja emmaljungat erinomaisia-

yhdistelmät käytännöllisimmät-

irrotettava kantokoppa helppo kuljettaa autoon, kerhoihin, neuvolaan...

--

autoon ostetaan toki lisöksi vauvankaukalo/ turvakaukalo...

---

(PS:

Ihmettelen miksi ihmiset ostavat kuomurattaita ja koppia

tai peräti suoraan rattaita vauvalle-

kopattomat rattaat ovat vaarallisia vauvan selälle

ja turvallisuudelle- vauva voi pudota niistä!)

Meillä on Teutonian Rockyt, jotka oli tosi hyvät ja sitten on ollu kolmipyöräiset Traxx Marlinit, jotka oli kans ihan huiput, mutta nyt haluaisin nämä: http: //www. babyshop. fi/product_details. php?p=991

Ihan tyytyväisiä ollaan oltu periaatteessa... hyvät perusvaunut, mutta paljon pikkuvikaa niissä on kyllä ollut. Kaikki on mennyt takuuseen, mutta ärsyttävää ravata liikkeessä jatkuvasti

eturenkaan yläpuolelle jäävä jalkatila on niin kapea ja meidän pitkä poitsu jatkuvasti potki sinne renkaaseen eli luulen nelipyöräisen mallein olevan tältä osin parempi. Sopivat toki pienelle lapselle joka istuu nätisti paikallaan..

emmaljungan yhdistelmät (koppa erikseen ja ratasosa erikseen) Ja siinä kopassa en kyllä jaksanut vauvaa kantaa! Koppa itsessään jo niin painava ja kun siinä oli se kuomu tietenkin kiinni niin kun kantohihnoista yritti kantaa oli vauva pää alaspäin, koska kuomupuoli painoi luonnollisesti enemmän. Ensin siis se ratasosa romotii tyhjänpanttina ja loppuajan (iso) koppaosa vei hirveän tilan varastosta. Nyt tälle kakkoselle ostettiinkin emmaljungan ceroxit PEHMEÄLLÄkantokopalla. Nyt olen ERITTÄIN tyytyväinen ja tuossa kopassa vauvan kantaa mennentullen minnevain! Eikä pehmeä kantokoppa vie paljon tilaa ja siitä saa kätevästi lämpöpussin myöhemmin! Itse siis kokemuksen perusteella suosittelen ehdottomasti kuomurattaita ja pehmeää kantokoppaa! Sitäkään en nyt oikein ymmärtänyt miten vauva noista rattaista oikein pääsee tippumaan?? Tuon kantokopan saa ainakin kiinni ratasosaaan jos haluaa. itse en ole pitänyt sitä edes tarpeellisena. Pysyy oikein hyvin paikallaan ilman kiinnityksiäkin. Eikä se vauva pelkistä rattaistakaan minnekkään hypi!

Ite myös hommaamassa uusia yhdistelmiä. Mutta saan siskolta X adventuren juoksurattaat puoli ilmaiseksi, joten hommaan niihin vain kantokopan.

Niissä on sellaset kamalat kovat pyörät eikä mitään jousitusta niin pikkuisen vauvan lötkö niskaa tärisee joka ikisessä katukivessä ja kuopassa minne sattuu!

Se olisi myös kätevää että turvakaukalon saisi kiinni rattaisiin, koska vauva usein nukahtaaa autoon.

Vauvamme ei jaksanut kauaa olla vaunuissa hereillä, joten pitkiä kävelylenkkejä ei pystytty harrastamaan. Vauvat yleensä tykkäävät tärinästä, joten liian hyvä jousitus voi olla jopa haitaksi ;). Nää on vain mun omia kokemuksia :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat