Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Nyt kaikki " keittiöpsykologit" kertokaapa minulle mistä kummasta tämä johtuu?

Kommentit (13)

En osaa juurtua mihinkään ja alan heti, kun alkaa ahdistamaan etsimään vikoja asunnosta, ympäristöstä tai naapureista.

Tietyllä tavalla kai pakenen jotain, mutta sitä en ole saanut vielä selville, että mitä se mahtaa sitten olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Etkä ole vielä ymmärtänyt että kannat kaikkia ongelmia ja mahdollisuuksia mukanasi omassa itsessäsi paikasta toiseen. Tämän kun huomaat niin luultavasti pystyt paremmin juurtumaan ja asettumaan aloillesi.

Tässä sulle yhenlainen keittiöpsykologinen selitysmalli ;)

vaan aina pakenet muuttamalla pois. Saat muutoista intoa, mutta sitten jämähdät paikallesi ja haluat taas muuttaa. Pelkäät, että arkesi muuttuu tylsäksi, kun ei ole enää sitä uutuudenviehätystä kodissa.

Minulla vanhemmat myös muuttivat alituiseen. Siis onneksi kouluni pysyivät samana. Olen siis kasvanut tähän. Ja ensimmäisenä minä huomaan puutteet asunnossa. Jos en saa niitä korjattua mieleisekseni, muutan.

Olen todella pikkutarkka ihminen. Ahdistunut myös. Olen asunut 5 eri paikkakunnalla ja 17 eri asunnossa. Ikää 24v. Eli paljon olen ehtinyt. Etsin koko ajan kotia. Mikään ei ole ollut mieleinen. Olen myös tyytymätön omaan itseeni. Eli varmaan pitäisi löytää rauha omasta sielusta ennen kun osaa asettua taloksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat