Seuraa 

Hei,

Ihan mielenkiinnosta ajattelin kysellä teiltä, kumpaa odotatte/kumpi on syntynyt ivf-hoidon lopputuloksena, tyttö vai poika?

Jonkinlaisen logiikan mukaan voisi ajatella, että koska poikasiittiöt ovat nopeampia (kun tyttösiittiöt taas kestävämpiä) niin pojat olisivat usein ensimmäisenä hedelmöittämässä munasolua maljallakin. Pohdinkin, että pitääköhän tämä yhtään paikaansa vai tapahtuuko tässäkin 50-50 luonnollista valintaa?

Vastailkaahaan! :)

Vieno (rv 9 ja vahva aavistus siitä, että poika voisi olla tulossa)

Sivut

Kommentit (34)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

meillekin tuli, pas.

Laskeskelin huvikseen, etä tilanne tällä hetkellä 32-20 poikien hyväksi.

Meillä oli lyhytviljely, 8-soluisia alkioita ja kumpikaan sirrettävistä ei ollut top-luokkaa.

Aika lailla 50-50 näyttäisi menevän, mielenkiintoista! :) Laittakaahan lisää vastauksia tulemaan niin nähdään pysyykö tasapaino edelleen yllä! :)

-Vieno

... tosin nyt en ole ihan satavarma, että onko tuo tulokas icsattu alkio vai normaali ivf, meillä tehtiin puolet ja puolet. Sellainen kuva olis kyllä että tuo olis icsi-poika..

Kuutar rv27+6

tuli kaksi poikaa, mutta sitä tässä ei kai kysyttykään?

JATKOKYSYMYS: luin jostain, että alkiot jotka jakautuu nopeammin ois useammin poikia ja päin vastoin. Tosin päinvastaistakin olen lukenut. Siispä, jos vielä muistatte, niin oliko kuinka monisoluisia siirrossa, ja kumpi sitten tulikaan??

Mun pojat oli 4 soluisia kahden päivän viljelyllä.

t. Meri, joka odottelee tällä kertaa ivf vauvaa (rv 10)

Tänään ikää kolme vuorokautta. :)

Isoveli sai alkunsa inseminaatiosta.

Olen ymmärtänyt, että ivf:stä tulee yhtälailla molempia, koska siittiöt lasketaan samalle maljalle.

ja rakenneultran mukaan poika olisi tulossa. Kyseessä on tuoresiirto ja alkoi oli kahden päivän viljelyn jälkeen jakaantunut viisisoluiseksi. En tiedä sitten onko tuo nopeaa vai hidasta jakaantumista...

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat