Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kokemuksia ja neuvoja.

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sille ei voi mitään, eikä se johdu kenestäkään muusta kuin alkoholista itsestään.

En edes jättäisi lastani alkoholistille hoitoon. Heistä ei aina edes huomaa paljonko on promilleja. Ja kun tietää että viina vie, niin lapset saattaa jäädä vähemmälle vahtimiselle ja jotain sattua.

Ehkä siinäkin on kyseessä kuningas alkoholi. Lastenvahtina ei voisi ottaa sitä paria napsua. Mutta ätini ei muutenkaan ole mikään äiti tyyppi. Ei kyllä hänellä mitään ongelmaa alkoholin suhteen ole. Enkä itse ole koskaan velvottanut heitä (äitiä ja hänen aviomiestään) lapsia hoitaamaa. Eipä ole koskaan pyytänyt.

Anoppi taas mielellään lapset ottaisi, mutta isoisä siellä puolella on niin " tiukka" , ettei lapset halua mennä.

Siinä mielessä lasten kannalta sääli, että jää se isovanhempien " elämän kokemus" kuulematta.

Minä en pyydä kuin ns. hätätilanteessa isovanhempia lapsia hoitamaan. Mielelläni kyllä hoitoapua vastaanottaisin, jos tarjottaisiin..

Mutta niinkuin joku edellä sanoi: itse olen lapseni tehnyt, ja itse heidät myös hoidan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat