Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joka ilta ja viikonloppu sillä on jotain menoa, ja minä joudun olemaan 2 pienen lapsen kanssa kotona kun se on menossa! Ihan tarpeeksi jo siinäkin että olen kaiket päivät viikolla kotona lasten kanssa kun mies on töissä, ei huvita iltoja ja viionloppujakin yksin hoitaa! Esim tänään mies sanoi käyvänsä kaverilla ihan nopeasti, " menee muutama minuutti" ja meni melkein 2 tuntia!

Sanoin että alan kohta veloittaa 20e/h lastenhoidosta iltaisin ja viikonloppuisin >:(

Kommentit (7)

Tiedän monia muitakin äitejä, joilla on sama ongelma, minulla myös. Lasten kanssa kotona olo on yllättävän rankkaa. Varsinkin se jatkuva valppaana olo ja se, ettei pääse edes vessaan yksin. Eikä " omaa aikaa" ole yhtään.

Jos ei muuta, niin käy kirjastossa lukemassa mielenkiintoisimmat lehdet. Tai ehdota, että lähdette yhdessä jonnekin, vaikka ulkoilemaan tai johonkin hauskaan tapahtumaan.

Minun vapaahetkiäni ovat ostos-ja kirppisreissut, kun mies on tullut töistä. Lenkillä käyn aina kun jaksan ja jumpassa. Viikonloppuisin käymme yleensä yhdessä lasten kanssa jossain. Saan myös katsoa lempiohjelmani rauhassa, mies vie lapset siksi aikaa vaikka kylpyyn tai leikkii niiden kanssa muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

niin sanon että tilaan siivoojan ja katsotaan kuka sen palkan maksaa. Kun pistää rahallista arvoa työlleen niin alkaa yleensä tapahtua. Kyllä sille siivoojalle, lastenhoitajalle yms pitää todella maksaa rahaa. Kotityö ei todella ole ilmaista ja omaa työtä pitää arvostaa oli se sitten kotityötä tai mitä tahansa. Työllä pitää olla aina tekijä! Muuten ei hommat toimi

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat