Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ravintolaan lähtiessä siis :)

Kommentit (14)

Ehkä se on vaan mun luonto että haluan bailaamaan lähtiessä näyttää hieman tuhmalta. Aina on ollut näin, minkäs sille voin! Panoseuraa en ole vailla. Ehkä katseet imartelee sitten...

ap

En edes harkinnut mitään minihameita enkä superpaljastavia yläosia eikä mitään sellaista tyrkkymeininkiä, ei! Lähinnä sellaisia pieniä juttuja ajattelin, esim kampausta tai meikkiä ajatellen, mutta näköjään turha täältä kyselläkään moisia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Ehkä se on vaan mun luonto että haluan bailaamaan lähtiessä näyttää hieman tuhmalta. Aina on ollut näin, minkäs sille voin! Panoseuraa en ole vailla. Ehkä katseet imartelee sitten...

ap

Vierailija:

Lainaus:

kyllä outo paikka? Ihmetyksellä luen näitä vastauksia joita oot saanut :/

Pitäisi pysytellä pois tältä palstalta.

Kateellisia ja katkeria ihmisiä täällä on niin paljon, tällaiset vastaukset sen juuri todistaa!

Kiva kun joku kuitenkin ymmärtää mun pointin :)

ap

Katsotaan saanko selitettyä asiaa edes jotakuinkin ymmärrettävästi...

Tuhmuus on melkein enemmän asenne kuin pukeutumiskysymys. Mielikuvaan tuhmuudesta liittyy aina sellainen ovelan itsetietoinen virnistys ;) Tuhmailu on tavallaan flirttiä, mutta ronskimpaa sellaista.

Ulkonäköseikkana mieleen tulee pörröiset hiukset. Etenkin puolipitkällä ja lyhyehköllä tukalla onnistuu hyvin. Se sellainen " juuri sängystä noussut" -kampaus. Sliipattu olemus ei käy.

Tuhmalta näyttäminen ei ole myös tyrkkynä olemista. Enemmänkin hiukan härnäävämpää. Joku jo aiemmin sanoikin, että paljastaa vain vähän. Antelias toppi ja farkut. Tai korkeakauluksinen paita ja minari. Riippuen mitkä ovat parhaat puolesi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat