Vierailija

mieheni tekee niin aina. Myönnän, että kun minulla on paha mieli, alan itkeä aika helposti, sillä en osaa sanoa toiselle tarpeeksi pahasti ja loukkaavasti takaisin. Nytkin pyysin miestäni lopettamaan ja pitämään minusta kiinni, jotta itkuni loppuisi, sillä en halunnut alle 4- vuotiaan tyttäreni näkevän pahaa mieltäni, mutta ei. Mielheni vain jatkoi haukkumistani lapsien kuullen. Lopulta hän jopa sylki päälleni ja huusi lapsien kuullen, että mene hullu akka hoitoon äläkä märise. Minä pyysin häntä lopettamaan ja lopettamaan, mutta ei. " Siinä hoida lapsiasi, minä lähden nyt" Pyysin, että sovitaan riita, ja anelin, että mieheni ei itkettäisi ja haukkuisi minua lasten kuulleen, mutta ei, omia virheitä on joidenkin niin vaikea nähdä. Aina on vika muissa ihmisissä. On niin paha mieli eikä ketään kenen kanssa puhua. Asumme ulkomailla ja täällä on hyvä kohdella toista huonosti, kun ei ole ketään lähellä auttamassa.

Kommentit (2)

Kuulostaa siltä, että olet ihan täysin kynnysmattona sillä. Lopeta anelut ja mene toiseen huoneeseen. Jätä äijä rauhoittumaan ja jatkatte sitten kun pysytään asiassa ja asiallisena.

Jos kerran miehesi on niin sika että huutaa sulle lasten nähden niin puolusta edes itseäsi.

Lapsesi oppivat muuten että äitiä saa kohdella ihan miten tahansa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat