Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei.

Olen kahden pienen lapsen äiti ja etsin itselleni uusia kavereita. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Olen kohta 26v ja minulla on kaksi tyttöä 11kk ja 3v4kk.

Kommentit (4)

sunrise81:

Lainaus:

Hei.

Olen kahden pienen lapsen äiti ja etsin itselleni uusia kavereita. Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin. Olen kohta 26v ja minulla on kaksi tyttöä 11kk ja 3v4kk.

Mistäpäin olet?

Itse olen 32v ja minulla on 4 lasta. Täälläkin kaivattaisiin uusia tuttavuuksia!

Hei!

Olen 32 v. äippä ja kahden lapsen (poika 2v 2kk ja tyttö 9kk) kanssa kotona hetken vielä äippälomalla ja sit hoitovapaalla ainakin 05/08 asti. Olemme aika hiljattain muuttaneet Rajamäelle ja uudet kaverit ovat tervetulleita. Meillä on satunnaisesti auto käytössä, kesällä paremmin kuin talvella.

Minuun saa yhteyden s-postilla wd@luukku.com, jos edelleen uudet tuttavuudet kiinnostavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen vasta muuttanut Hyvinkäälle. Minulla on 2v8kk ikäinen poika. Toinen lapsi syntyy touko-kesäkuussa.

Minulle voi laittaa postia osoitteeseen: rvasammakko@luukku.com

Kirjoittelemisiin!

sunrise81:

Lainaus:

Kavereita Nurmijärvi/Hyvinkää

Hei.

en ole noista kummastakaan, mutta hyvinkään lähettyviltä kummiskin=) mulla on itsellä ihan samanikäiset tytöt, ja tänne seudulle vasta muutettu, joten seura erittäin tervetullutta niin äidille kuin tytöillekin...

laitatko meilisi niin pistän postia tulemaan=)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat