Vierailija

Asumme Helsingissä lähiössä, jossa on kävelytiet ja suojatiet ja nopeusrajoitus 30-40. Minkä ikäinen voisi pyöräillä itse, niin että itse voi työntää rattaita tai myös pyöräillä lapsen kanssa.

Tällä hetkellä on vaan puistossa pyöräilty tai turvallisella pihalla, ja itse kävellen kädet vapaana, että voi opettaa ja ohjata. Ikää 3.5v.

Näin kerran kun jonkun lapsi ehkä 4-6v? samalla alueella syöksyi suojatielle suoraan autojen eteen. Äiti pyöräili takana mutta lapsi otti kunnon vauhtispurtin suoraan tielle, oli kiire kotiin vissiin. Juuri ja juuri auto pysähtyi onneksi. Toisella kaistalla meni ylinopeutta ohi samaan aikaan toinen auto toisesta suunnasta...

Kommentit (2)

pyörän käsitteliä. Ajoi myös ilman apupyöriä. 5v tyttö taas ihan alkeissa,6v oppi ajamaan ilman apupyöriä. Eiköhän tuokin asia ole lapsikohtaista. Tietenkään 3v ei ymmärrä YHTÄÄN MITÄÄN liikenteestä.

ajaa pyörällä. No, ehkä ite saattaisin jo 3v kanssa mennä mutta itse kävelisin, en missää nimessä pyöräilisi itse. ja lapsi ajaisi koko ajan vierellä pyörällä, siis itse kävelisin jalkakäytävällä sillä puolella missä autot menee, lapsi siellä reunan puolella. Ne on niiiiin arvaamattomia. Ja mielestäni voit työntää rattaita samalla jos lapsi pysyy vierellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat