Vierailija

Juhlat alkaa muutaman tunnin päästä ja mies tietysti jättää kaiken viime tippaan, niin ei itse sitten " kerkeä" niitä asioita hoitaa! Voi hemmeti! Laitat lapset, itsesi ja vielä miehenkin! Onko kellään muulla tällästä ukkoa, joka ei itse saa edes juhlavaatteita kuntoon tai puettua niitä omatoimisesti päälle?? Kauluspaitakin vielä muoveissa, eli senkin silittämisen on sitten jättänyt minulle...

Kommentit (12)

On miehiä, joiden silmä ei erottele vaatteiden siisteysastetta. He ovat sokeita rypyille, reikäisille vaatteille ja tahroille, " väärille" sävyille ja pois muodista menneille rytkyille. Tämä voi olla sisäsyntyistä tai huonon kotikasvatuksen tulos. Vaatehuollon huomiotta jättäminen ei miehen käytöstä muuta, tahra- ja ryppysokeina kun on pärjätty ennen avioliittoakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei vaan viitsi itse niitä silittää eikä haluaisi minuakaan siihen hommaan nakittaa :) Silitän kumminkin kun en ilkeisi olla liikkeellä ruttuisen miehen kanssa :)

Meillä kans mies ottaa puvun ja housut esille vasta tuntia ennen juhlia eikä tiedä missä kunnossa ne ovat. En ala stressaamaan asialla, siinäpä itse silittää tai laittaa likaiset vaatteet päälle.

Jospa se siitä oppii. Kasaa lasten varusteet omiin pinoihinsa ja käske mies pukemaan. Sulkeudu itse vessaan lukitun oven taakse meikkaamaan.

Juhlat tai ei. Äitinsä oli aina hoitanut vaatepuolen, joten mies ei osaa edes silitysrautaa käyttää. Ei ole opastuksesta huolimatta tähän päivään mennessä oppinut.

Itselläni on siistit vaatteet, mutta mieheni kamaripalvelijaksi en ole ryhtynyt. Mies ryttää puvun kuin puvun likaisena läjään käytön jälkeen. Arvatkaa vaan ketä anoppi miehen ulkomuodosta paheksuu?

Kun aloin pyytää palkkaa henkilökohtaisista palveluksista, niin ei ole enää tullut silitettävää. Olen sanonut tytöillenikin, että jos iskä pyytää paitojaan silittämään, niin ilmaiseksi ei tarvitse tehdä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat