Seuraa 

Hei,

onko kenelläkään kokemuksia onni merkkisestä raskaustestistä? aconin testin täin tänään. Pissasin pari tuntia sitten purkkiin ja hain apteekista aconin testin ja se näytti sitten negaa. vielä ois toi onni-testi käyttämättä. oliko virhe pitää pissaa purkissa pari tuntia ennen testausta??

tein perjantaina viljaraskaustestin ja siihen ilmestyi vasta testiajan jälkeen himmeä haamu...

Kommentit (3)

Ei nyt mee ihan putkeen asiat....

tällä hetkellä niin turhauttava ja mitätön olo. enää yksi kierros clomeja saan käyttää ja sitten pitää keksiä muuta. mulla ovis tapahtui testin mukaan. miehellähän on todettu heikentynyt siittiöiden liikkuvuus.

Kyllä ne kuitenkin on toiminu kun tällä tavalla saatu jo yksi lapsi ja yksi tuulimuna....jotenkin vaan ei jaksa aina odottaa odottamista. Joka päivä lööpeissäkin joku hehkuttaa odottamisen onnea,,,VITTU! toisille niitä lapsia tupsahtelee " itestään" ....

Hei!

Tein itse maanantaina aconin testin ja plussaa näytti. Varmistumisen varmistuakseni tein lauantaina tuon mainitsemasi onni-testin ja myös siitä plussaa. Varmaan nuo testit kannattaa melko " tuoreeltaan" tehdä, eikä hirveästi pissaa säilöä.. tai näin voisin ainakin kuvitella. Kummatkin testit oli mielestäni helppo tehdä, joten ei muuta kuin nyt vaan se onni testikin käyttöön. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei nyt mee ihan putkeen asiat....

tällä hetkellä niin turhauttava ja mitätön olo. enää yksi kierros clomeja saan käyttää ja sitten pitää keksiä muuta. mulla ovis tapahtui testin mukaan. miehellähän on todettu heikentynyt siittiöiden liikkuvuus.

Kyllä ne kuitenkin on toiminu kun tällä tavalla saatu jo yksi lapsi ja yksi tuulimuna....jotenkin vaan ei jaksa aina odottaa odottamista. Joka päivä lööpeissäkin joku hehkuttaa odottamisen onnea,,,VITTU! toisille niitä lapsia tupsahtelee " itestään" ....

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat