Seuraa 

Heipp! Toivottavasti tavoitan sinut vielä tätä kautta. Olis kiva joskus vaikka tavata. Ei ole oikein aikaa roikkua täällä kirjoittelemassa. Kun Onni nukkuu täytyy tehdä tukkaputkella hommia koska muulloin se on mahdotonta. Kyllä tytöt olivat paljon rau hallisempia. Tämä tapaus tutkii joka paikan....ja saa olla vahtimassa häntä. Miten te muut järjestelette päivärytmin niin että ehditte siisitiä kotia,pestä pyykkiä, yms. varsinkin jos vauva nukkuu n. 1-2h. Ehdittekö te levätä päivällä? Mulla välillä tuntuu että virta ja voimat loppuu ,tuntuu että mitään ei saa aikaiseksi. Että koti on ihan räjähtänyt. Terv. oonaiina :( ?:|

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tämä kirjautuminen meni tuossa viimeisessä uudistuksessa niin persiilleen, että en mä pääse tänne millään tunnuksilla. Eikä siis tule juuri kirjoiteltua. Katsotaan nyt mitä tämä tällä kertaa näyttää mun tunnukseksi. Jouduin taas tekemään uuden, kun aina valittaa että virhe kirjautumisessa.

OonaIina jos sulla sähköposti, jonka voit täällä julkaista, niin voisin pistää vaikka postia. Tai avaa joku huuhaa luukkuposti niin voin mailata siihen.

t. nyyti ja kaikki muut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat