Vierailija

Tai mitä sanotte jos ette lähde tanssimaan jos mies tulee pyytämään " hitaalle" ?

Sivut

Kommentit (32)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja tultiin siihen tulokseen, että kun minä pidän tanssimisesta ja hän ei, niin saan ihan vapaasti tanssia kenen kanssa haluan. Eli tanssisin siis, jos itselläni olisi se olo, että tahtoisin :)

Vierailija:

Lainaus:

Oikeasti, eikö teillä ole minkäänlaista " naisylpeyttä" ? Jokainen ihminen on yksilö, jolla on oikeus elää ihan normaalia elämää, on sitten erehtynyt naimisiin tai ei. Jos pelkona on miehen mustasukkaisuus, on viisainta häipyä siitä suhteesta niin pian kuin ehtii. Se tauti ei parane, pahenee vain.

Minun mieheni ei ole yhtään mustasukkainen, mutta ihan oman itseni takia olen varovainen.

9 (kai?)

Vierailija:

Lainaus:

Katsoisinko minä hyvällä jos mun mieheni tanssisi baarissa jonkun naisen kanssa hitaita... NO EN!

Joten en tanssi itsekkään!

Tosin mieheni ei tanssi kuin piippu ohimolla, joten eipähän tarvitse tällaista miettiä! ;)

9

Kaverien kanssa voisin periaatteessa tanssia hitaitakin, eikä siinä mitään kummallista olisi. Puhuinkin alkuperäisessä viestissäni eräästä tietystä miehestä, jonka suhteen olisin aika varovainen. Syy on se, että jo ilman tanssiakin on ihan hilkun kilkun, etten syö häntä elävältä ja ajaudu pettämään miestäni.

9

mulle ja aviomiehelleni hitaiden tanssiminen on aikas intiimin tuntoista..kun tanssimme siinä ollaan niin fyysisesti lähellä toista ja koemme tilanteen meille henk. koht eroottiselta jne...Näin ollen meillä on sopimus, että kumpikaan ei hitaille lähde vieraiden eikä tuttujen (no eipä kyl tutut miehet/naiset nyt hae muutenkaan) hitaita..

Tällä ei ole mitään tekemistä mustasukkaisuuden tai epävarmuuden kanssa. Mielestäni se on vain meidän parisuhteelle niin intiimiä tuo hitaiden tanssiminen...

Entä miten suhtaudutte jos mies koettaa hipelöidä?

Mua kerran suuteli yks mies puoliväkisin kun tanssin hänen kanssaan enkä päässyt tilanteesta karkaamaan mitenkään :oO Sen jälkeen olen ollut hyvin arka lähtemään tanssimaan baarissa.

ap

tämän tietyn miehen kanssa, itsellä on samanlainen tilanne. Se mies on vaan niin HOT että tuskin pystyisin hillitsemään itseäni, jos kosketusetäisyydelle pääsisin =/

Vierailija:

Lainaus:

Kaverien kanssa voisin periaatteessa tanssia hitaitakin, eikä siinä mitään kummallista olisi. Puhuinkin alkuperäisessä viestissäni eräästä tietystä miehestä, jonka suhteen olisin aika varovainen. Syy on se, että jo ilman tanssiakin on ihan hilkun kilkun, etten syö häntä elävältä ja ajaudu pettämään miestäni.

9

Katsoisinko minä hyvällä jos mun mieheni tanssisi baarissa jonkun naisen kanssa hitaita... NO EN!

Joten en tanssi itsekkään!

Eriasia on joissain humppatansseissa vetää jotain valssia...

eikä sillä ole mielestäni mitään tekemistä sen kanssa, että olisi jotenkin hellan ja nyrkin välissä. Minusta kumppania ei tarvitse turhaan loukata osoittaakseen elävänsä itsellistä elämää, vaan voi ottaa toisen huomioon.

RisaMaya:

Lainaus:

Olen itsenäinen ihminen, joka päättää omat tanssimisensa ihan itse.

kuitenkin tuntuu että onko se sopivaa mennä tanssimaan kun on naimisissa...? :oO

ap

On kyllä aika törttöä kieltäytyä tanssikutsusta, mutta en rehellisesti tiedä miten kestäisin, jos eräs tietty mies pyytäisi hitaille. :s

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat