Vierailija

Mulla alkaa pikkuhiljaa mennä hermo meidän talon miehiin (isä ja poika), molemmat on varsinaisia sohvaperunoita. Tungen aina kaukosäätimet kaappiin, mutta taas nytkin yhteensä viisi lojuu olkkarin pöydällä. Grrrrr....

Kommentit (16)

Kanattaa kurkata vaikka netin kautta jotain myymälöitä jokka myy kaikkee romua kotio (siis kodinkonelaitteita).. Tai mennä kurkkiin valikoimia.

Jostain lehdestäkin oon joskus mielestäni katsellu niitä; hobby halli tai vastaava, NetAnttila tai muuta..

Ne on ihan kätevän olosia laitteita kun voi telkkarin, videot, radion, mitä nyt on olkkarissa laittaa samaan säätimeen.

3

käy kaikille laitteille. Yleensä olkkarissa pöydällä. Se painaa ja on isompi kuin normaalit kaukosäätimet joten ei sitä paljoa viitsi kanniskella ympäriinsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

sohvan selkänojan päällä, sohvatyynyjen alla, oh:n lipaston päällä, kirjahyllyssä (joskus harvoin), keittiössä, telkkarin päällä ja vaikka missä...

Mää aattelin että teillä joku pikkulapsi vaihe niinkun meillä.. ;)

Meillä ne on kirjahyllyssä. Olis ihana jättää ne pöydälle, mutta jos jättää niin rikki menee tai ainakin asetukset perseellään.

Mulla olis kiva puinen pieni laatikko pöydälle johon ne voisi laittaa riviin.. Mutta ehkä sitten joskus.. :(

Ja nyt ne kaket sitten seikkailevat pitkin olohuonetta milloin missäkin. :)

Yleensä tosin sohvan selkänojalla, josta tippuilevatkin välillä tosi mukavasti.

Vinkki:

Hankkikaa semmonen säädin johon voi usuttaa useamman laitteen kaukosäätimien toiminnot! Meillä on 2 säädintä niin ei oo paha, mutta noita monen laitteen säätimiä myydään ainakin kolmelle koneelle yhdistelmäksi tai 5. lle laitteelle..

3

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat