Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitä mieltä? Aika näppärä järjestely, jos kerran on kaikille osapuolille OK.

Kommentit (23)

RisaMaya - 02.03. 23:19 vastaa tähän viestiin (18/19)

Minä kannusta, että ota yhteyttä jos siltä tuntuu!

Oikeastaan minulla on ikävä kahtakin naista. Toinen on entinen ystävä jonka kanssa ei vain toimi (kaikesta säpinästä huolimatta), ollaan liian samanlaisia ja liian erilaisia yhtaikaa. Mutta aina parin kuoharilasillisen jälkeen tekisi mieli ottaa yhteyttä (joka on mahdotonta koska en tiedä hänen salaista puh. nroaan).

Ja toinen on sitten se Elämäni Nainen, jonka tosin tajusin ihan liian monta vuotta liian myöhään.

Mutta eihän siinä mitään pahaa ole kaivata elämänsä ihanimpia ihmisiä=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ystäväni on avoliitossa elävä BI-nainen. Hänellä oli joskus aikoinaan kovasti peliä erään lesbo-naisen kanssa. Kuvio oli alkuun hänen miehelleen enemmän kuin mieleinen. Lopulta kun naisten juttu muuttui oikeasti vakavaksi kävi mies mustasukkaiseksi. Tällöin toinen nainen olisi halunnut ystäväni eroavan, alkavan seurustella hänen kanssaan, peliin tuli rakkaus ja haaveet kihloista ja yhteisestä elämästä.

Eli siihen saakka miehelle oli kaikki ok, kun sai todistella kiihottavaa flirttiä baarissa ja pyöritellä mielessään ajatusta kahdesta naisesta yhtä aikaa. Mutta lopulta tajusi, ettei lesbo nainen olekaan vain joku seksiobjekti vaan ihan oikea ihminen, joka tosissaan haluaa hänen oman naisensa ja on valmis pelaamaan yhtä kovilla panoksilla kuin miehetkin. Ja tajusi että niin ihanaa kuin seksuaalisessa mielessä oman naisen bi-seksuaalisuus onkin, niin se tuo myös mukanaan sen, että toinen nainen on hänelle myös samanlainen uhka kuin mieskin.

minusta bi-seksuaalisuus on sitä, että miehet ja naiset kiinnostavat ihan samalla tavalla ja yhtä paljon. Että kummankin sukupuolen kanssa seksin lisäksi vois myös seurustella vakavasti, asua ja elää yhdessä. Silloin sukupuolella ei ihan oikeasti ole väliä.

Itse en ole koskaan kokenut noin. Nainen voi kyllä olla ihana, seksikäs ja kiihottava. Mutta siihen se sitten minun osaltani jää (terkut vain eräälle vanhalle ystävälleni joka jokus itkun kanssa totesi että halusin hänestä vain sitä" ) En ole koskaan voinut kuvitellakaan että voisin seurustella, saatikka muuten jakaa elämääni naisen kanssa. Minulla on vaikea ajatella naista edes todella hyväksi ystäväkseni.

Yleisesti minulla on erittäin vaikea ymmärtää naisia ja heidän kummallisia aivoituksiaan, elämä miesten kanssa on paljon helpompaa. Oman mieheni sekä monien miespuolisten ystävieni mukaan olen erilainen nainen, noin niinkuin sisäisesti.

miehelle on ok...pientä mustasukkaisuutta on...mutta hän tietää etten voisi olla onnellinen vain miehen kanssa sillä naisrakkaus on kuitenkin todella tärkeä osa-alue elämässäni, joten se on sitten ratkaistu tällä tavalla. Jos en saisi luvallisesti naista, en voisi elää koko elämääni mieheni kanssa. Jossain vaiheessa en voisi enää seksuaalisuudelleni mitään. Mies ymmärtää että on kuitenkin eri asia olla naisen kanssa, eikä nainen ole uhka tai kilpailija. Toista miestä mies ei hyväksyisi. Enkä minä hänellä toista naista.

Jos mieheni haluaisi elämäänsä toisen miehen, se olisi ilman muuta ok. Jos hän haluaisi toisen naisen, tasapuolisuuden nimissä hyväksyisin senkin samoin ehdoin, joilla itsekin " sivusuhteeni" hoidan: ne ovat seksi-ystävyys-suhteita, jotka eivät uhkaa avioliittoani millään lailla. Perhe tulee aina ensin.

En ole kyllä koskaan ole sanonut olevan bi-seksuaali. Bi-henkinen voisi olla oikeampi määritelmä. En voisi koskaan kuvitella eläväni naisen kanssa yhdessä ja naiset ystävinäkin on jo aivan riittävän rankka kokemus. Naiset on kyllä oikeesti aivan älyttömän rasittavia ja raivostuttavia välillä=)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat