Seuraa 

Asumme ulkomailla ja meilla taalla jo ihan kevat;-) Olen nyt tulossa ensi viikolla Suomeen 5- ja 2-vuotiaitten tyttöjeni kanssa, viivytaan matkalla kuukausi.

Pitaisi alkaa jo vahan pakkailemaan, mutta mita vaatetta otan mukaan? Millaisissa vaatteissa ulkoilette talla hetkella lasten kanssa? Ollaan Etela- ja Ita-Suomessa matkan aikana.

Kiitos tuhannesti avusta jo etukateen! Helpottaa mun pakkaamis ruljanssia;-)

bucomama, +18 asteen lammösta maailmalta

Kommentit (5)

Varsinkin jos viivytte matkalla kuukauden. Nyt on ollut lämmintä ja kosteaa ja välikausivaatteilla pärjää (varsinkin jos on riittävästi alla vaatetta), mutta iltaisin on vielä kylmempi ja voi hyvinkin tulla kylmiä päiviä (siis kunnon pakkasiakin) vielä tämän jälkeen. Kun säästä ei tiedä niin pitkälle etukäteen ja maaliskussa voi olla vielä vaikka mitä säitä tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen ottanut jo käyttöön keväthaalarit. Niiden alle villaista, jos kylmempää. Tänään olivat ulkona kurahousujen kanssa ja sisälle tuli litra vettä lasten mukana... Kovin on märkää ja taitaa Keski-Suomenkin lumet jo lähteä... Mutta vielä voi tulla kovia pakkasiakin ja uutta lunta.

tai saa sellaisia lainaksi tai hanki kirpputorilta! Taitaa olla kaikkein vaihtelevin kuukausi vuodesta tästä huhtikuulle. Kun eivät ilmatieteen laitoksellakaan osaa ennustaa kuin viisi päivää eteenpäin, emme mekään täällä. Aamuisin voi esim. Itä-Suomessa olla -20 ja päivällä plussan puolella tähän aikaan vuodesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat