Seuraa 

Kaipaisin juttu/kahvittelukaveria täältä Kuopion liepeiltä..asun itse Kuopion etelä puolella. Laskettu aika " vasta" on toukokuussa (eka muksu tulossa) ja kotona oleilu on kuolettavan tylsää nyt kun jäin töistä pois ja äippälomalle. ..

Olen 25 täyttävä tuleva muori ja vailla seuraa kaupungille tai muuten vain kahvinkupin ääreen parantamaan maailmaa...jos koet omaavasi sairaan ja kieron huumorintajun ja puhetta tulee kuin " ruuneberiltä" niin laita ilmottaen, nauretaan maailma paremmaksi :)

Kommentit (7)

mä olen 29v,mulla on kanssa laskettu aika toukokuussa ja eka tulossa..asun kylläkin siilinjärvellä,muuten ois kuulostanu hyvältä,olen nimittäin melekosen puhelias tyyppi!mulla ei ole nettiä kotona,rustaan tätäki nyt kaverin luona,eli en pääse sähköpostia lukemaan kuin sillon tällöin.mut jospa törmätään vaikka jossain..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Heipä hei

Täällä vuosimallia 83 oleva tyttönen, myöskin kuopiosta kaipailee uusia tuttavuuksia. tenavaa ei vielä ole mutta yritys on kovasti käynnissä :). Vielä ei ole tärpännyt. Töiden takia oma sosiaalinen elämä on vähän pässyt jämähtämään ja mielellään parantaisi maailmaa jonkun kanssa vaikkapa siis juuri kahvikupposen äärellä.

Mese osoite oni hansku83@jippii.fi ja sama toimii myös sähköpostina. Kiva olisi tutustua muihinkin ihmisiin :)

Olen äskettäin muuttanut paluumuuttaja Kuopioon, asumme rypysuolla. Meidän perheessä on yksi hulivili poika ja toinen on tulossa. Olen itsekkin vailla ystäviä ja kavereita, joiden kanssa käydä kahvilla tms...

Jos kiinnostaa niin laittele mailia vaikka tulemaan : AnskuK@hotmail.com

Meillä kellii 3.5:n kk:n ikäinen tyttö ja asutaan kuopion pohjoispuolella. Olis ihan kiva kuulla miten toiten kalastavien perheessä menee?

Petoselta, meillä ei ole tylsää kun on kaksi muksua, tervetuloa katsomaan heitä ja minua ;D

Etsi Msn-yhteisöistä Kuopion Seudun Äidit, siellä meitä muoria on enemmänkin ja minut löydät myös sieltä.

Meitä on muistaakseni 40 mammaa siellä.

Welcome!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat